ساخت اهرام ثلاثه مصر در دنیای مجازی

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران : شبکه انجین (Enjin) که یکی از مشهورترین پلتفرم های توکن های غیرمثلی است، همکاری خود با ویرچوال وردز (Virtual Worlds) را شروع نموده است. انجین در اولین همکاری خود قرار است اهرام مصر را در دنیای مجازی ویرچوال وردز بسازد.

ساخت اهرام ثلاثه مصر در دنیای مجازی

به گزارش به نقل از کریپتوبریفینگ، از جمله بخش هایی که انجین با ویرچوال وردز همکاری می نماید، تلفیق سازه های تاریخی در جهانی واقعی با جهانی مجازی است. عرضه توکن های غیرمثلی اهرام مصر و مجسمه ابوالهول از جمله بخش هایی است که این دو پروژه در آنها با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

بنا به گزارش ارز دیجیتال؛ در پلتفرم ویرچوال وردز، دارندگان توکن های غیرمثلی می توانند اشیای مجازی را در جهانی مجازی این پلتفرم نگهداری نمایند و دارایی های دیگران را ببینند. الیوت میزورچ (Elliot Mizorch)، مدیرعامل ویرچوال وردز، در ارتباط با این همکاری گفت:

در ویرچوال وردز مهمترین سازه های بشری و بناهای یادبود پراهمیت جهان را به اکوسیستم تازه دیجیتالی وارد می کنیم تا آنها برای نسل های بعدی حفظ شوند و در به نوعی که پیش از این وجود نداشته، در دسترس باشند. با همراهی انجین، میراث گذشته ما این توانایی را پیدا می نماید که در یک آینده دیجیتال به بقای خود ادامه دهد.

ویرچوال وردز که در نوع خود نوآورانه به حساب می آید، بناهای تاریخی را هدف قرار داده است. این پلتفرم راه را برای ارائه نسخه دیجیتالی تاریخ در جهانی مجازی باز می نماید. با یاری فناوری واقعیت مجازی، این پروژه ها می توانند به افراد در مطالعات تاریخی یاری نمایند؛ موضوعی که تا پیش از این ممکن نبوده است.

ویرچوال وردز برای ایجاد نسخه دیجیتال از سازه های پراهمیت جهان، از موتور آنریل انجین (Unreal Engine) و تلفیق آن با اسکن های جغرافیایی بهره می برد. این پلتفرم در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام نمود که همکاری با انجین برای ایجاد امکانی است که در آن بازیکنان بتوانند توکن های غیرمثلی که در نقاط مختلف جهانی مجازی مخفی شده است را پیدا نمایند. قبرهای سنگی، مجسمه ها و عصاهای سلطنتی از جمله آیتم هایی هستند که بازیکنان می توانند نسبت به پیدا کردنشان کوشش نمایند. پس از آن که بازیکن توکن های غیرمثلی مخفی شده را پیدا نمایند، این توکن ها مستقیماً به کیف پولشان واریز می گردد.

مکسیم بالگف (Maxim Balgov)، مدیرعامل انجین، در این باره گفت:

ویرچوال پل ارتباطی میان تجربه های خارق العاده گرافیک سه بعدی و تجربه کاربری توکن های غیرمثلی است. این مسئله نشان دهنده چگونگی استفاده از توکن های غیرمثلی برای تعامل کاربران، ایجاد جهانهای مجازی و اقتصاد است و تمام اکوسیستم های دیجیتال را در یک جهان جمع می نماید.

آتاری هم از جمله دیگر شرکت هایی است که روی جهانی دیجیتال خود کار می نمایند. جهانی مجازی آتاری هم بر بستر پلتفرم های توکن های غیرمثلی کار می نماید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1733

به "ساخت اهرام ثلاثه مصر در دنیای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت اهرام ثلاثه مصر در دنیای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید