سامسونگ میخواهد آخرین سری گوشی&zwnjهای Galaxy S21 Ultra را فراوری کند

به گزارش مجله سامی، گزارشی تازه از کره جنوبی بار دیگر شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی S21 در ژانویه را تکرار نموده که این گوشی از بالاترین مدل قلم S Pen پشتیبانی خواهد نمود.

سامسونگ میخواهد آخرین سری گوشی&zwnjهای Galaxy S21 Ultra را فراوری کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،ظاهراً غول کره جنوبی برای رقابت با اولین تلفن هوشمند مجهز به 5G اپل، آیفون 12، عجله دارد تا پرچمداران بعدی سری S را به بازار عرضه کند. همچنین سامسونگ می خواهد از تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده علیه Huawei استفاده نموده و توانایی خود را در پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای تلفن های هوشمند را به نمایش بگذارد.

سال 2021 می تواند شروعی بر انتها سری Samsung Note باشد

گزارش امروز همچنین شایعه قبلی را تأیید می نماید که سامسونگ سال جاری زمینه سازی را برای جایگزینی سری Note با تلفن های هوشمند Galaxy S و Z شروع می نماید. شایعه های قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ در سال 2021 مجموعه Galaxy Note را جمع خواهد نمود، اما به نظر نمی رسد این مورد صحیح باشد.

گزارش شده است که سامسونگ میخواهد پنج تلفن هوشمند تاشو را در سال 2021 منتشر کند و حداقل دو نمونه از آن ها می توانند یکپارچه سازی S Pen را ارائه دهند. گزارش شده که این شرکت در حال آنالیز فناوری جدید دیجیتایزر برای Galaxy Z Fold 3 است و همچنین میخواهد ضخامت صفحه نمایش خود را افزایش دهد تا بتواند فشار قلم را تحمل کند.

گلکسی نوت 21 قرار است در ماه ژوئن در کنار Z Fold 3 رونمایی گردد. تلفن تاشوی سامسونگ احتمالاً در مرکز توجه قرار خواهد گرفت و این شرکت تنها یک نمونه از نوت 21 را به بازار عرضه خواهد نمود.

این ایده ظاهراً عدم تأکید بر گوشی بعدی Note طی رویداد Unpacked تابستانی و مهاجرت کاربران موجود Note به پرچمداران Galaxy S و Z است. اگر این استراتژی مطابق هدف کار کند، سامسونگ احتمالاً فراوری Galaxy Note را در سال 2022 متوقف خواهد نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1391

به "سامسونگ میخواهد آخرین سری گوشی&zwnjهای Galaxy S21 Ultra را فراوری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ میخواهد آخرین سری گوشی&zwnjهای Galaxy S21 Ultra را فراوری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید