سرمربی سانتوس: شماره 10 پله را برای توتی کنار گذاشتیم

به گزارش مجله سامی، سرمربی سانتوس از جذب فرانچسکوتوتی و دادن شماره 10 معروف پله به این بازیکن خبر داد.

سرمربی سانتوس: شماره 10 پله را برای توتی کنار گذاشتیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از توتو اسپورت، چندی پیش اخباری درباره پیشنهاد سانتوس به باستین شواین اشتایگر به گوش رسید که به نظر می رسد این پیشنهاد رد شده است. اکنون باشگاه سانتوس به دنبال جذب فرانچسکو توتی، سمبل تیم فوتبال رم است و سرمربی این تیم نیز ضمن تایید این خبر بیان کرد باشگاه شماره معروف 10 این باشگاه که قبلا در اختیار پله قرار گرفته بود، به توتی پیشنهاد قرارداد خواهد داد.

دوروال جونیور درباره جذب این بازیکن گفت: همیشه انسانی ایده آلیست بودم. همیشه به دنبال جذب بهترین ها هستم. به همین خاطر تاکید به داشتن فرانچسکو توتی دارم. به خوبی می دانم حضور توتی در سانتوس چه معنا و مفهومی برای فوتبال ما خواهد داشت. این اتفاق باعث خواهد شد تا اسپانسرهای زیادی به سراغ ما بیایند و منابع مالی ما بیشتر از قبل شود. علاوه بر آن حضور بازیکن باکیفیتی چون توتی، باعث بالا رفتن سطح تیم ما خواهد شد. حضور بازیکنانی چون توتی، ریبری و یحیی توره به سود تیم ما خواهد بود. از این بین من علاقه زیادی به حضور توتی در تیم دارم و امیدوارم باشگاه اقدام لازم برای جذب او را انجام بدهد.

لوچانو اسپالتی چندان اعتقادی به توتی ندارد و اغلب در بازی های کمی، آن هم به صورت ذخیره از حضور توتی استفاده می کند. باید ببینیم این بازیکن بزرگ ایتالیایی در رم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد یا در اواخر دوران فوتبالش راهی لیگ برزیل می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 813

به "سرمربی سانتوس: شماره 10 پله را برای توتی کنار گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سانتوس: شماره 10 پله را برای توتی کنار گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید