سقوط 12 درصدی اقتصاد فرانسه تحت قرنطینه جدید کرونا

به گزارش مجله سامی، بانک مرکزی فرانسه اعلام نمود با وضع محدودیت های قرنطینه ای مقابله با کرونا برای دومین بار در این کشور، فعالیت های مالی فرانسه در ماه جاری 12 درصد پایین تر از سطح نرمال بوده است.

سقوط 12 درصدی اقتصاد فرانسه تحت قرنطینه جدید کرونا

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، بانک مرکزی فرانسه بیان کرد با وضع محدودیت های قرنطینه ای مقابله با کرونا برای دومین بار در این کشور، فعالیت های مالی فرانسه در ماه جاری 12 درصد پایین تر از سطح نرمال بوده است.

دولت فرانسه قرنطینه جدید را از 30 اکتبر وضع نموده است تا موج دوم کرونا را کنترل کند. البته این محدودیت های قرنطینه ای نسبت به محدودیت های قبلی سبک تر است تا تأثیر منفی آن بر دومین اقتصاد عظیم اروپا محدود گردد.

بانک فرانسه پیش بینی کرد فعالیت های مالی فرانسه این ماه 12 درصد سقوط کند که این نسبت به سقوط 4 درصدی ماه اکتبر خیلی بدتر خواهد بود، اما نسبت به سقوط 31 درصدی اقتصاد فرانسه در ماه آوریل که قرنطینه ای سخت گیرانه بر اروپا حاکم شده بود، بهتر است.

رئیس بانک فرانسه ویلروی دو گالهائو به رادیو آرتی ال گفت: قبل از موج دوم ما گمان می کردیم که رکودی کمتر از 9 درصد خواهیم داشت، اما حالا انتظار داریم برای کل 2020 رکودی 9 تا 10 درصدی داشته باشیم.

بانک مرکزی فرانسه برای تخمین تأثیر قرنطینه جدید بر اقتصاد این کشور از 8،500 صاحب شرکت نظرسنجی نموده است.

خدماتی که به تماس مستقیم با مشتری نیاز دارند بدتر از همه آسیب می بینند و بخش های خرده فروشی، کلی فروشی، حمل ونقل، هتل و رستوران با سقوطی 40 درصدی روبرو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1305

به "سقوط 12 درصدی اقتصاد فرانسه تحت قرنطینه جدید کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط 12 درصدی اقتصاد فرانسه تحت قرنطینه جدید کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید