سیل کمپ های بریتیش کلمبیا را تعطیل کرد

به گزارش مجله سامی، کمپ زدن در یک مکان محبوب در پارک استانی بریتیش کلمبیا، این آخر هفته به علت سیل تعطیل شد.

سیل کمپ های بریتیش کلمبیا را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، به گفته سازمان پارک های بریتیش کلمبیا (BC Parks)، محوطه کمپ دریاچه Garibaldi که در پارک Garibaldi قرار گرفته است و 50 جای کمپ دارد، از روز آدینه تعطیل شده است و تا اطلاع ثانوی همین طور باقی خواهد ماند.

این سازمان با انتشار پستی در وب سایتش گفت: گرمای زیاد و آب شدن برف هایی که برای این وقت از سال معمول نیست، باعث بالا آمدن دریاچه و راه افتادن سیل در محوطه کمپ دریاچه Garibaldi شده است. این موضوع دسترسی به داخل یا خارج از محوطه کمپ را غیرممکن نموده است.

یک محوطه کمپ در نقاط دورافتاده این پارک هم روز شنبه تعطیل شد. سازمان پارک های استان گفت که محوطه کمپ Rampart Ponds، با 12 محل کمپ، به علت از بین رفتن پل در اثر سیل پل بسته شد.

نوترین مطالب

پیش بینی کمبود بوقلمون برای شب کریسمس

ساکنان Merritt به خانه هایشان برگشتند

دستور صدور تخلیه املاک در دهکده هانتینگدون

پیش بینی سیل نو در بریتیش کلمبیا

ماه گذشته هم، مسئولان این پارک سه محوطه کمپ و یک منطقه مخصوص استفاده روزانه را به علت حضور یک خرس مهاجم که به غذاهای انسان عادت نموده، بستند.

در 11 جولای، محوطه کمپ Helm Creek دوباره باز شد و استفاده روزانه ازCheakamus Lake Trailhead از سر گرفته شد. طبق اعلام وب سایت پارک این خرس احتمالا از این منطقه رفته است.

با این حال، محوطه های کمپ دریاچه Cheakamus و Singing Creek برای اطمینان از امنیت بازدیدکنندگان پارک بسته می مانند. تاریخ تقریبی برای بازگشایی اعلام نشده است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2145

به "سیل کمپ های بریتیش کلمبیا را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل کمپ های بریتیش کلمبیا را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید