صلح انفرادی در تئاتر شهر، برای اجرا به کانادا سفر می کنم

به گزارش مجله سامی، سهراب سلیمی درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر به خبرنگاران گفت: در آبان ماه امسال نوبت اجرا در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر را دارم و برای این اجرا نمایشنامه صلح انفرادی نوشته سام شپارد را ارائه داده ام. این نمایشنامه به موضوع عشق می پردازد و اینکه چیزی که باعث تحول انسان می گردد، عشق است.

صلح انفرادی در تئاتر شهر، برای اجرا به کانادا سفر می کنم

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا با تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی درباره اینکه چرا طبق گذشته نمایشنامه ای از اریک امانوئل اشمیت را برای اجرا انتخاب نکرد، یادآور شد: طی سال های گذشته بارها آخرین نمایشنامه اشمیت را با عنوان جنایت در تئاتر بولوار برای اجرا پیشنهاد دادم ولی این اثر برای اجرا پذیرفته نشد.

این کارگردان تئاتر درباره دیگر فعالیت های خود اظهار کرد: قرار است از هفته آینده سفری به کشور کانادا داشته باشم و آنجا با جوانان تئاتری مقیم کانادا، اثری را تمرین و فراوری کنیم. قرار است این اثر را در شهرهای ونکوور و تورنتو روی صحنه ببرم.

سلیمی درباره اثر مدنظر برای فراوری و اجرا در کانادا، شرح داد: آن ها علاقه مند به اجرای نمایش نوای اسرارآمیز نوشته اریک امانوئل اشمیت هستند اما من پیشنهادم این است که روی نمایشنامه های ایرانی متمرکز باشیم از این رو نمایشنامه های از محمد چرمشیر، جلال تهرانی و نادر برهانی مرند را مدنظر قرار داده ام.

وی در انتها عنوان نمود: قرار است طی یک ماه آینده با گروه در کانادا به تمرین نمایش بپردازیم و پس از آن در مردادماه، اثر مدنظر را به صحنه ببریم. بعد از بازگشتم از کانادا در شهریورماه هم تمرین های نمایش صلح انفرادی را شروع خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 796

به "صلح انفرادی در تئاتر شهر، برای اجرا به کانادا سفر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلح انفرادی در تئاتر شهر، برای اجرا به کانادا سفر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید