صنعت لوازم خانگی از شرکت های خلاق و دانش بنیان دعوت به همکاری کرد

به گزارش مجله سامی، صنعت لوازم خانگی کشور از شرکت های خلاق و دانش بنیان دارای توانمندی دعوت نموده است تا برای حل یک چالش به این صنعت یاری نمایند.

صنعت لوازم خانگی از شرکت های خلاق و دانش بنیان دعوت به همکاری کرد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کوشش دارد تا در راستای توسعه همکاری میان شرکت های دانش بنیان و خلاق از یک سو و صنایع مختلف، احتیاج های فناورانه این صنایع را به این شرکت های فناور و خلاق، منتقل کند.

بر این اساس یک بانک اطلاعاتی قابل توجه از احتیاج های فناورانه ایجاد شده است. به تازگی صنعت لوازم خانگی کشور از شرکت های خلاق و دانش بنیان دارای توانمندی دعوت نموده است تا برای حل یک چالش به این صنعت یاری نمایند.

عنوان این احتیاجمندی دستگاه تشخیص ترک با تکنولوژی CURRENT E شرکت های دانش بنیان، به ویژه آن ها که در حوزه فناوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، فعال هستند، در صورتی که بتوانند این دستگاه را فراوری نمایند، از حمایت توأمان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صنعت لوازم خانگی کشور برخوردار خواهند شد و با آن ها قرارداد همکاری منعقد می گردد.

یکی از حوزه های چالشی و مورد احتیاج صنایع لوازم خانگی استفاده از دستگاه های تست آزمایشگاهی حین فراوری و پیش فراوری به منظور رصد انواع مخاطرات و گلوگاه های کیفی مطرح در ماشین آلات و قطعات می باشد. از جمله دستگاه های مورد احتیاج در این حوزه دستگاه تشخیص ترک با تکنولوژی CURRENT EDDY می باشد.

دیگر احتیاج اعلام شده از سوی صنعت لوازم خانگی زیرساخت های اینترنت اشیا است. شرکت های دانشبنیان، خلاق و فناور فعال در حوزه صنایع خلاق شامل: فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزار های رایانه ای، می توانند به این احتیاج فناورانه پاسخ دهند.

با توجه به گسترش روز افزون وسایل الکترونیکی هوشمند و متصل به اینترنت، احتیاج به ایجاد شبکه و زیر ساخت جامع و غیرجزیره ای در صنعت لوازم خانگی بیش از پیش احساس می گردد.

ساخت و تامین ماژول های ارتباطی بر مبنای زیر ساخت های کشور، تقویت حوزه پدافند در حیطه Devices Connected، زیرساخت های حوزه IoT شامل شبکه های اختصاصی 6 LowPan و نظیر آن، تجمیع داده، یکپارچه سازی و مدیریت آن ها در یک سامانه اختصاصی تحت عنوان Layer Application، ایجاد فرهنگ سازی به منظور کاهش مصرف انرژی بواسطه استفاده از تکنولوژی اینترنت اشیا و بکارگیری هوش مصنوعی و الگوریتم های تلفیقی و سیستم نوفراست هوشمند، از جمله احتیاج های اعلام شده در حوزه اینترنت اشیاء توسط صنعت لوازم خانگی است.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات در خصوص جزئیات این فراخوان به سامانه اینترنتی daneshbonyan.isti.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1734

به "صنعت لوازم خانگی از شرکت های خلاق و دانش بنیان دعوت به همکاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت لوازم خانگی از شرکت های خلاق و دانش بنیان دعوت به همکاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید