ظروف شامپو کم شد ، شروع رایزنی برای افزایش قیمت شامپو

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، لطف الله ستاره، رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف یک انبار عظیم با موجودی یک میلیون و 200 هزار عدد شامپوی تاریخ مصرف گذشته خارجی خبر داده است. آیا با افزایش نرخ دلار و کمبود پت، فراوری شامپو کاهش یافته است؟

ظروف شامپو کم شد ، شروع رایزنی برای افزایش قیمت شامپو

به همین دلیل رئیس انجمن صنایع شوینده درباره شرایط فراوری شامپو به خبرنگاران گفت: هر چند که فراوریکنندگان شامپو با افزایش قیمت دلار و مواد اولیه پتروشیمی رو به رو هستند اما فراوری شامپو کاهش نیافته است. فعلا تمام فروشگاه های زنجیره ای شامپو دارند.

بختیار علم بیگی اضافه نمود: فراوریکنندگان شامپو هم با مشکل تامین ظروف روبرو هستند. با سازمان های مختلف برای افزایش قیمت شامپو در حال رایزنی هستیم اما به دلیل اینکه قیمت دلار روزانه و قیمت مواد پتروشیمی نیز هر هفته در حال افزایش است نمی توانیم رقم ثابتی را برای شامپوها اعمال کنیم. منتظریم ببینیم گرانی ها تا کجا ادامه دارد و بعد قیمت شامپو را افزایش خواهیم داد.

او اظهار کرد: اکنون چند محموله کالای بهداشتی و آرایشی پیدا شده که بیشتر این شامپوها خارجی است. امیدواریم با جمع بندی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان بتوانیم جلوی زیان فراوریکنندگان شوینده ها را بگیریم.

خبر قیمت شوینده ها گران می گردد را در این لینک بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1260

به "ظروف شامپو کم شد ، شروع رایزنی برای افزایش قیمت شامپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظروف شامپو کم شد ، شروع رایزنی برای افزایش قیمت شامپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید