علیرضا قربانی کنسرت آنلاین برگزار می نماید ، با من بخوان ؛ رایگان برای همه

به گزارش مجله سامی، علیرضا قربانی از برگزاری کنسرت آنلاین و رایگان با من بخوان، در روز پنج شنبه اطلاع داد.

علیرضا قربانی کنسرت آنلاین برگزار می نماید ، با من بخوان ؛ رایگان برای همه

به گزارش خبرنگاران علیرضا قربانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: با نگاه به شرایط و احوالات سخت فراگیر این روزهای جامعه و با توجه به استقبال کم نظیر هم میهنان عزیز از مجموعه کنسرت های با من بخوان در سال گذشته، برای اجرای این کنسرت به صورت آنلاین به وسیله پلتفرم های مختلف برنامه ریزی شد و تصور می کنم این موضوع به نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی و ادای تکلیف و دین به مردم خوب و فرهیخته این سرزمین است که به حق استحقاق آن را دارند و می بایست شرایط به گونه ای فراهم باشد که همه اقشار جامعه امکان رایگان بهره بردن از آن را داشته باشند.

در این برهه از زمان مسئولیت حرفه ای هنرمندان بیش از پیش نمایان خواهد شد تا هم به فروغ صنعت موسیقی اصیل توجه داشته باشند و هم نقشی در بهبود احوالات اجتماعی ایفا کنند.

این کنسرت آنلاین با اجرای قطعاتی نظیر روزگار غریب، بوی گیسو، عاشقانه نیست ، پل، ارغوان، عشق آسان ندارد و مدار صفر درجه روز پنج شنبه 8 خرداد ساعت 21 به وسیله صفحه رسمی اینستاگرام و یوتیوب علیرضا قربانی به صورت کاملا رایگان برای همه مردم ایران قابل مشاهده خواهد بود. این کنسرت با همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1057

به "علیرضا قربانی کنسرت آنلاین برگزار می نماید ، با من بخوان ؛ رایگان برای همه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا قربانی کنسرت آنلاین برگزار می نماید ، با من بخوان ؛ رایگان برای همه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید