فروشندگان اروندی از مالیات معاف هستند

به گزارش مجله سامی، رئیس اداره دارایی و امور مالیاتی آبادان گفت : فروشندگانی که در منطقه آزاد اروند فعالیت حضوری یا مجازی می نمایند شامل معافیت مالیاتی می شوند.

فروشندگان اروندی از مالیات معاف هستند

سید محمد عسکری ، رئیس اداره دارایی و امور اقتصادیاتی آبادان گفت : همه فروشندگان ساکن در منطقه آزاد اروند با مراجعه به اداره دارایی و دریافت شناسه اقتصادی می توانند از طرح معافیت اقتصادیاتی بهره مند شوند.

به گفته او این طرح شامل فروشندگان اینترنتی نیز می گردد.

این مسئول از فروشندگان اروندنشین خواست برای اینکه طرح معافیت اقتصادیاتی شامل آن ها گردد هر چه سریعتر برای تشکیل پرونده اقتصادیاتی خود اقدام نمایند .

رئیس اداره دارایی و امور اقتصادیاتی آبادان هشدار داد در صورتی که پرونده اقتصادیاتی آن ها تشکیل نگردد و اظهارنامه اقتصادیاتی به اداره دارایی نیز ارائه ندهند باید منتظر جریمه و اقتصادیات های سنگین در خاتمه سال باشند.

آقای عسکری در مورد اقتصادیات های تنخواه داران ادارات و صندوق داران وام های خانگی گفت : بر اساس بخشنامه رسیدگی به گردش های اقتصادی مشکوک این افراد به اداره دارایی و سپس به واحد مبارزه با پولشویی ارجاع داده می شوند و با ارائه اسناد و مدارک لازم از پرداخت اقتصادیات به علت گردش زیاد حساب های بانکی خود معاف می شوند.

خبرنگاران آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2154

به "فروشندگان اروندی از مالیات معاف هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشندگان اروندی از مالیات معاف هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید