قرارداد 15 میلیاردی یحیی با پرسپولیس؟، پاسخ سمیعی به ادعای نجومی بودن رقم دریافتی گل محمدی خبرنگاران

به گزارش مجله سامی، مدیرعامل پرسپولیس پاسخ روشنی به سوالی که در مورد مبلغ قراردادیحیی گلمحمدی پرسیده شده بود نداد.

قرارداد 15 میلیاردی یحیی با پرسپولیس؟، پاسخ سمیعی به ادعای نجومی بودن رقم دریافتی گل محمدی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شایعات زیادی در مورد مبلغ قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیس وجود دارد اما جعفر سمیعی در واکنش به سوالی درباره شایعه 15 میلیاردی بودن قرارداد کادرفنی پرسپولیس با آپشن های مختلف، شرح داده است: اگر انتظار دارید که من قرارداد بازیکنان و مربیان را اعلام کنم که این کار حرفه ای نیست. آقای گل محمدی مربی با درایت و با اخلاق و یکی از فنی ترین مربیان لیگ برتر است. ما به خاطر آورده دلاری ایشان، تمدید قرارداد انجام دادیم و این با مصوبه هیئت مدیره بود و بسیار شفاف هم انجام شد و اسنادش هم در باشگاه وجود دارد.

او همچنین درباره تمدید قرارداد با بازیکنان گفته است: بعضی از بازیکنان بر اساس اطلاعاتی هستند که در فضای مجازی بین دوستان رسانه ای دنبال می گردد. ما از تمام بازیکنان دعوت کردیم که برای تمدید قرارداد بیایند اما به خاطر فشردگی مسابقات، امکان حضور تمام آن ها وجود نداشته است. ما اخیر نامه نگاری هم داشتیم و گفتیم که پرسپولیس خانه این دوستان است و برای تمدید قرارداد می توانند بیایند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1562

به "قرارداد 15 میلیاردی یحیی با پرسپولیس؟، پاسخ سمیعی به ادعای نجومی بودن رقم دریافتی گل محمدی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد 15 میلیاردی یحیی با پرسپولیس؟، پاسخ سمیعی به ادعای نجومی بودن رقم دریافتی گل محمدی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید