نامه استقلال به شرکت توسعه و تجهیز؛ برای دربی LED های سازمان لیگ را جمع کنید!

به گزارش مجله سامی، باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به شرکت توسعه و تجهیز درخواست کرد برای بازی با پرسپولیس LED های سازمان لیگ از استادیوم آزادی جمع گردد.

نامه استقلال به شرکت توسعه و تجهیز؛ برای دربی LED های سازمان لیگ را جمع کنید!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال از اول فصل برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی دور زمین با سازمان لیگ چالش دارد، اما از روز گذشته این چالش وارد فاز جدیدی شده است.

طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار طرفداری رسیده، باشگاه استقلال امروز به جز نامه به حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ، به شرکت توسعه و تجهیز نامه ای جداگانه زده و از آن ها درخواست نموده برای بازی با پرسپولیس LED های سازمان لیگ از ورزشگاه آزادی جمع گردد.

علت نامه استقلال این است در بازی با نساجی که استقلال تبلیغات محیطی را در اختیار داشت، سازمان لیگ اقدام به خاموش کردن LED های تبلیغاتی کرد و به همین علت اسپانسر استقلال تصمیم دارد LED های خود را در ورزشگاه آزادی نصب کند.

در این نامه آمده اسپانسر استقلال می خواهد خودش تابلو های تبلیغاتی اش را نصب کند و اجازه نمی دهد این تیم حق میزبانی خود را از دست بدهد.

استقلال روز شنبه هفته آینده در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می رود و مدیران باشگاه قصد دارند این بار به صورت جدی تر حق خود را از سازمان لیگ بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1990

به "نامه استقلال به شرکت توسعه و تجهیز؛ برای دربی LED های سازمان لیگ را جمع کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه استقلال به شرکت توسعه و تجهیز؛ برای دربی LED های سازمان لیگ را جمع کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید