خبرنگاران منافی: قایدی خطرناک است و باید کنترل گردد

به گزارش مجله سامی، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت پرسپولیس گفت: مهدی قایدی بازیکن خطرناکی است که قبلا به ما ضربه زده پس باید کنترل گردد.

خبرنگاران منافی: قایدی خطرناک است و باید کنترل گردد

جواد منافی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد بازی آدینه شب پرسپولیس و استقلال گفت: همه می دانیم که شهرآورد شرایط خاص خودش را دارد. الان شرایط دو تیم از نظر فنی خوب است و می گردد انتظار داشت که یک شهرآورد جذاب را ببینیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از بازی سنگین با سپاهان می تواند به خوبی ریکاوری کند و برای بازی با استقلال آماده گردد. فقط امیدوارم عالیشاه و کنعانی زادگان بتوانند برای پرسپولیس در شهرآورد بازی نمایند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: واقعیت این است که شرایط پرسپولیس و استقلال هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بسیار خوب است. هرچند استقلال نقاط ضعفی در خط دفاع خودش دارد اما در خط حمله تیم قدرتمندی است. آنها قطعاً پرسپولیس را به خوبی بررسی می نمایند و کادر فنی پرسپولیس هم حتماً در بهترین حالت استقلال را بررسی خواهد نمود. در کل انتظار ما این است که شهرآورد خوبی را ببینیم.

منافی ضمن تمجید از خط حمله استقلال گفت: نمی گردد این نکته را کتمان کرد که استقلال در خط حمله تیم خوبی دارد اما با یک بررسی خوب و با یک تاکتیک خوب می گردد خط حمله استقلال را از کار انداخت. در بین بازیکنان خط حمله استقلال مهدی قائدی و شیخ دیاباته بسیار خطرناک هستند که قائدی قبلا به ما ضربه زده، پس باید به خوبی کنترل گردد تا در این بازی دیگر ما را اذیت نکند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش نقطه قوت پرسپولیس برای تقابل با استقلال چیست؟ تاکید نمود: پرسپولیس به تیمی تبدیل شده که در تمام نقاط زمین یک دست و عالی است. از دروازه بگیرید تا خط حمله همه نقاط قوت پرسپولیس هستند. اگر محمد حسین کنعانی زادگان به شهرآورد برسد دیگر هیچ مسئله ای نخواهیم داشت و تیم یکدست و کاملی هستیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا نتیجه شهرآورد تهران می تواند تکلیف قهرمانی لیگ را مشخص کند؟ مطرح کرد: برای این مسئله زود است، بازی های زیادی مانده و پرسپولیس و استقلال بازی های عقب افتاده هم دارند. فعلاً نمی گردد در این خصوص صحبت کرد و نمی گردد گفت که نتیجه شهرآورد در مشخص قهرمان نقش اصلی دارد.

ملاقات تیم های استقلال و پرسپولیس روز آدینه ساعت 19:30 در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1667

به "خبرنگاران منافی: قایدی خطرناک است و باید کنترل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منافی: قایدی خطرناک است و باید کنترل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید