قربانی: کل استادیوم برای منصوریان بلند می شدند و باید احترام او حفظ گردد، استقلال چه کار کند که بعضی راضی شوند؟

به گزارش مجله سامی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که علیرضا منصوریان جزو بازیکنان بزرگ تاریخ باشگاه است و باید احترام این مربی حفظ گردد.

قربانی: کل استادیوم برای منصوریان بلند می شدند و باید احترام او حفظ گردد، استقلال چه کار کند که بعضی راضی شوند؟

پیروز قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط استقلال و بازی حساس روز پنجشنبه برابر پرسپولیس گفت: دربی قطعاً یک بازی مهم و مشخص نماینده است و استقلال هم فاصله خوبی با پرسپولیس ایجاد نموده است. این آخرین فرصت پرسپولیس برای کم کردن فاصله با استقلال است و فکر می کنم شاهد بازی جذابی باشیم. امیدوارم استقلال مثل بیشتر مسابقاتش با ارائه یک بازی منطقی 3 امتیاز را بگیرد و اختلافش را با پرسپولیس بیشتر کند. شانس برد استقلال را در دربی بیشتر می دانم.

وی در ارتباط با برخی انتقادها از استقلال و اینکه برخی بر این عقیده اند که آبی پوشان زیبا بازی نمی نمایند، گفت: استقلال به جایی رسیده بود که فقط باید نتیجه می گرفت و فرهاد مجیدی هم به خوبی این موضوع را فهمید. نمی دانم استقلال باید چه کار کند که برخی راضی شوند؟ این تیم در ساختار دفاعی و با توجه به حضور مربی ایتالیایی عالی کار و از لحاظ موقعیت سازی هم در چند بازی گذشته خوب عمل نموده است. همین منتقدان اگر استقلال خیلی زیبا بازی می کرد و نتیجه نمی گرفت، به شدت از کادر فنی انتقاد می کردند.

قربانی در مورد اتفاقات حاشیه ای بازی استقلال و صنعت نفت و ناراحتی شدید علیرضا منصوریان از مجیدی اظهار داشت: صحبت های منصوریان را دیدم و نمی دانم چه باید بگویم. منصوریان و خرمگاه مثل برادرهای بزرگ من هستند و خیلی هوای من را داشتند، منصوریان وقتی به زمین می آمد کل استادیوم برایش بلند می شدند. او جزو بازیکنان بزرگ در تاریخ این باشگاه است و باید احترامش حفظ گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2085

به "قربانی: کل استادیوم برای منصوریان بلند می شدند و باید احترام او حفظ گردد، استقلال چه کار کند که بعضی راضی شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: کل استادیوم برای منصوریان بلند می شدند و باید احترام او حفظ گردد، استقلال چه کار کند که بعضی راضی شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید