لوکس ترین هتل های جهان : نایلز ،استانبول

به گزارش مجله سامی، هتل نایلز استانبول (Hotel Niles Istanbul) در منطقه بازار بزرگ استانبول در بخش قدیمی شهر واقع شده است. این هتل در چند قدمی بعضی جاذبه های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد کبود (Blue Mosque)، کلیسای ایاصوفیه (St Sophia) و کاخ توپکاپی (Topkapi Palace) قرار گرفته است.

لوکس ترین هتل های جهان : نایلز ،استانبول

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

هتل مزبور دارای 29 اتاق Superior (دو نفره و تک نفره)، 8 سوئیت Junior و 2 سوئیت Duplex است. اتاق های دو نفره Superior با مساحت 15 الی 17 متر مربع، مجهز به حمام است.

سوئیت های Junior دارای مساحت 25 الی 27 متر مربع است و به سبک معماری عثمانی در قرن نوزدهم ساخته شده است. سوئیت های سوئیت Duplex نیز 45 متر مربع مساحت دارد و جادار و بزرگ است.

صبحانه در بوفه هتل که بر روی یک تراس با چشم اندازی زیبا از استانبول قدیم و دریای مرمره سرو می گردد.

منوی صبحانه بیست مورد را شامل می گردد که از آن جمله می توان به نان و شیرینی خانگی، مرباهای خانگی، عسل، انواع پنیرهای محلی، انواع زیتون های ترکیه ای، کالباس، سوسیس صبحانه، املت، سیب زمینی سرخ شده، تخم مرغ آب پز، شیر و غلات، میوه و سبزیجات تازه فصلی، ماست و میوه های خشک اشاره نمود.

قهوه، چای، چای سیب، دم نموده های گیاهی و آب میوه، نوشیدنی های صبحانه را شامل می گردد.

این تراس شیشه ای که در فضای باز قرار گرفته، در تمام سال به عنوان یک سالن یا کافه، به طور اختصاصی به مهمانان هتل سرویس می دهد.

هتل نایلز استانبول از فرودگاه 15 کیلومتر و از بندرگاه تاریخی ینی کاپی (Yenikapi) یک کیلومتر فاصله دارد.

بنا به گفته سایت هتل به آدرس www.hotelniles.com ، در فصل تابستان دمای هوای این منطقه بین حداکثر 28 درجه سانتی گراد تا حداقل 16 درجه سانتی گراد در نوسان است.

این هتل در رقابت هایی که همه ساله به همت سایت تریپ ادوایز برای انتخاب بهترین هتل ها، ساحل ها و غیره برگزار می گردد، در سال 2012 در رده بهترین سرویس دهی در کشور ترکیه، به عنوان یکی از هتل های برتر شناخته شده است.

منبع: لست سکند
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 560

به "لوکس ترین هتل های جهان : نایلز ،استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های جهان : نایلز ،استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید