مرکل: باید دستور کار مشترک آمریکا- اروپا با رویکرد چین و روسیه تهیه گردد

به گزارش مجله سامی، صدر اعظم آلمان در نشیت امنیتی مونیخ بر لزوم توسعه دستور کار مشترک ترنس آتلانتیک برای اروپا و آمریکا با رویکرد روسیه و چین تاکید نمود.

مرکل: باید دستور کار مشترک آمریکا- اروپا با رویکرد چین و روسیه تهیه گردد

با ما سفر کنید و با تور مسافرتی اروپا ارزان قیمت از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در سخنان خود گفت: روسیه باردیگر سعی دارد اعضای اتحادیه اروپا را به نوعی مقابله با یکدیگر بکشاند. بنابراین بسیار مهم است که ما دستور کار مشترک روسیه و طرح های همکاری را تدارک ببینیم و از سوی دیگر موارد اختلافی را مد نظر قرار دهیم. من با رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد یک اروپای قوی موافقم.

وی اضافه نمود: وظیفه سخت تر توسعه یک دستور کار برای چین است که یک رقیب سیستماتیک به شمار می آید اما همز مان چین باید مسائل جهانی نظیر تغییرات اقلیمی را مدنظر قرار دهد.

او همچنین تاکید نمود که توافق مینسک در مورد اوکراین به عنوان راهی دیپلماتیک برای حل و فصل مساله اوکراین مد نظر است اما ضروری است پیشرفت هایی در این زمینه صورت گیرد .

مرکل گفت: در مورد تمامیت ارضی اوکراین طی سال های اخیر هیچ پیشرفتی نداشته ایم . فرایند مینسک به عنوان تنها راه چاره باقی مانده است اما ضروری است پیشرفت هایی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1515

به "مرکل: باید دستور کار مشترک آمریکا- اروپا با رویکرد چین و روسیه تهیه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل: باید دستور کار مشترک آمریکا- اروپا با رویکرد چین و روسیه تهیه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید