معرفی هتل 5 ستاره گرند ملیا فنیکس در مادرید

به گزارش مجله سامی، هتل گرند ملیا فنیکس مادرید | Gran Melia Fenix

در بین هتل های 5 ستاره مادرید، هتل گرند ملیا فنیکس مادرید Gran Melia Fenix هتلی لوکس بوده که در کنار پلازا (میدان) دو کولون قرار گرفته است. ناحیه تجاری سالامانکا منطقه ای که هتل در آن واقع شده برای خرید مناسب می باشد. بعلاوه ایستگاه متروی میدان به شما نزدیک بوده و دسترسی به جاذبه های شهر مادرید را برای شما راحت تر می نماید. با 2 دقیقه پیاده روی می توانید به مراکز خرید و سالن تئاتر یا کتابخانه ملی برسید. مجله خبرنگاران در این متن، به معرفی کامل هتل گرند ملیا فنیکس مادرید می پردازد. در این معرفی، خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های مادرید را بیان و آنالیز می کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره گرند ملیا فنیکس در مادرید

خدمات رفاهی هتل گرند ملیا فنیکس مادرید

سال ساخت هتل به تاریخ 1953 بر می گردد با این حال همچنان می درخشد. امکانات رفاهی در این هتل 5 ستاره شامل یک مرکز تجاری 24 ساعته، 120 متر مربع فضای کنفرانس و یک اتاق دیدار است. میز پذیرش این هتل لوکس بعلاوه خدمات نگهبانی و دربان، راهنمای تور و بلیط، خدمات بلیط، انبار چمدان و تبدیل ارز را ارائه می دهد. پارکینگ خصوصی بدون احتیاج به رزرو و با پرداخت مبلغی روزانه در دسترس است و یک پارکینگ گاراژی با ایستگاه شارژ برقی نیز وجود دارد.

برای خانواده های مهمان خدمات نگهداری از بچه ها، امکانات خشکشویی و لباسشویی با پرداخت مجزا و پرس شلوار رایگان فراهم می گردد. اگر چه تمام خدمات نظافتی لباس از قبیل خشکشویی، اتوشویی و احتیاجمند پرداخت هزینه می باشد. سرویس حمل و نقل به اطراف مانند لیموزین کرایه ای خواهید داشت یا برای راحتی بیشتر ترانسفر فرودگاهی به هتل درخواست دهید. فضایی برای افراد غیرسیگاری و فضای دیگری برای افراد سیگاری وجود دارد. اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط و اتاق ها خواهید داشت.

کارکنان هتل به زبان های فرانسوی، ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت می نمایند و ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. در لابی، روزنامه رایگان، فضایی برای نشستن و لذت بردن از قهوه و چای به همراه تلویزیون واقع شده است. برای افراد کم توان یا ناتوان، ویلچر و و برای عروس و داماد سوئیت مخصوص فراهم می باشد. ورود به هتل گرند ملیا فنیکس مادرید از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. دیگر امکانات هتل را نام می بریم:

  • سیستم گرمایشی
  • آسانسور
  • امکانات وی آی پی برای اتاق ها
  • خدمات فکس و فتوکپی

امکانات تفریحی هتل گرند ملیا فنیکس مادرید

مرکز سلامتی و تناسب اندام هتل، خستگی روزانه را از شما دور می نماید. تنها باید هزینه آن را پرداخت کنید. مرکز تناسب اندام و باشگاه نیز با تمام تجهیزات در اختیارتان قرار می گیرد. ضمناً پیشخدمت و منشی نیز می توانید در این مکان ها داشته باشید.

رستوران هتل

با پرداخت مبلغ صبحانه می توانید از بوفه صبحانه بهره مند شوید. این هتل 3 رستوران به نام های Aduana Restaurant، Dry Martini by Javier de las Muelas و رستوران کارای Restaurant Caray می باشد. تراسی با نام Plaza Colón نیز دارد که در فصل تابستان، می توانید در آنجا شام سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های مجلل با مبلمانی از چوب های تیره، پارچه های لوکس و تخت خواب های کانوپی شما را تحت تأثیر قرار می دهد. اینترنت وای فای رایگان آن را برای ارتباطات آنلاین خود آسان می یابید. اتاق ها نیز دارای تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پایه آی پاد، واکس کفش رایگان و یک پیشخدمت مخصوص می باشد. هر 203 اتاق و سوئیت هتل، دیوارهای ضد صدا داشته و منویی برای انتخاب انواع بالشت، تهویه مطبوع، شبکه های تلوزیونی جهانی، میز مطالعه، گاوصندوق دیجیتالی برای لپ تاپ، دستگاه پخش DVD، روزنامه رایگان و امکانات اتوکشی طبق درخواست شما دارند.

دوش و وان، حوله لباسی، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان مانند شامپو ها، خوشبونماینده ها، مسواک، خمیر دندان و سشوار در حمام خصوصی آن ها دیده می گردد. دمای اتاق از درون آن و به خواست خود شما تنظیم می گردد و خدماتی همانند بیدار کردن مهمان ها دارید. برای رزرو اتاق در هتل گرند ملیا فنیکس مادرید یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل مادرید در سایت خبرنگاران مراجعه کنید. نظافت اتاق ها روزانه انجام می گردد.

انواع اتاق های هتل گرند ملیا فنیکس مادرید

  • سوئیت پنتهاوس پرزیدنت: 200 مترمربع متراژ، یک تخت بزرگ دو نفره کینگ و یک تخت مبلی دارد. این اتاق دسترسی به اتاق کار دارد.
  • سوئیت یک خوابه: متراژ آن، 40 متر مربع بوده و دارای یک تخت دو نفره کینگ می باشد. این اتاق دسترسی به اتاق کار دارد.
  • اتاق گرند پریمیوم: متراژ آن، 53 متر مربع بوده و دارای یک تخت دو نفره می باشد. این اتاق وان و جکوزی در حمام و دسترسی به اتاق کار دارد.
  • سوپرم: 33 مترمربع متراژ، یک تخت بزرگ دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد. در این اتاق سیگار کشیدن ممنوع است.
  • سوئیت پنتهاوس: یک تخت دو نفره و دسترسی به اتاق کار دارد. در این اتاق سیگار کشیدن ممنوع است.
  • اتاق رد لول Red Level Room: با مساحت 30 مترمربع، یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • سوئیت یک اتاق خوابه (برای 3 بزرگسال و 1 کودک): با مساحت 45 مترمربع و وان در حمام می باشد.
  • سوئیت یک اتاق خوابه (برای 4 بزرگسال): با مساحت 80 مترمربع و وان در حمام می باشد.
  • سوئیت دولوکس جونیور رد لول Red Level Room: 50 مترمربع متراژ، یک تخت دو نفره بزرگ کینگ و یک وان در حمام دارد.
  • سوئیت پنتهاوس رد لول Red Level Room: با مساحت 80 مترمربع و یک وان در حمام می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر مادرید

برای رفتن به تماشا جاذبه هایی همانند کلیسای سنتا باربارا، موزه باستان شناسی ملی اسپانیا، کتابخانه ملی اسپانیا، موزه ملی بوتانیکال اسپانیا، و بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر مادرید تنها 10 دقیقه پیاده روی دارید.

  • : این پارک تا شما 1.3 کیلومتر فاصله دارد که با دوچرخه 7 دقیقه ای و پیاده 13 دقیقه ای به مقصد می رسید. اتوبوس خط 14، حدود 30 دقیقه، زمان می برد و با تاکسی 9 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه ملی دل پرادو: 1.4 کیلومتر دورتر است که با اتوبوس خط 27، حدود 15 دقیقه، با تاکسی 7 دقیقه و پیاده 20 دقیقه طول می کشد تا به این موزه برسید. با 6 دقیقه دوچرخه سواری نیز به این محل خواهید رسید.
  • میدان پوئرتا دل سول: 1.6 کیلومتر تا هتل فاصله داشته که با دوچرخه 10 دقیقه و با خط 2 مترو، حدود 20 دقیقه زمان می برد. اگر تاکسی سوار شوید، 10 دقیقه ای به این مکان می رسید. پیاده هم 25 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • : این میدان بزرگ در فاصله 1.9 کیلومتری شما قرار گرفته است. با تاکسی 12 دقیقه تا این محل راه خواهید داشت. پیاده نیز 30 دقیقه راه خواهید داشت.
  • ایستگاه قطار آتوچا مادرید: 2.1 کیلومتر از شما دورتر بوده که پیاده 33 دقیقه به آنجا می رسید. با متروی تندرو، طی این راستا 13 دقیقه طول می کشد. ماشین 15 دقیقه ای شما را در این محل پیاده می نماید.
  • ورزشگاه سانتیاگو برنابئو: فاصله ورزشگاه، 2.8 کیلومتر بوده و پیاده 35 دقیقه و با دوچرخه حدود 12 دقیقه راه دارید. با اتوبوس شماره 27 تقریباً 30 دقیقه و با تاکسی 12 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ساختمان کنگره مادرید: این کاخ تا شما 2.9 کیلومتر فاصله داشته و با تاکسی 26 دقیقه زمان می برد تا به اینجا برسید. با مترو خط 8، حدود 30 دقیقه و با دوچرخه 35 دقیقه راه خواهید داشت.
  • ایستگاه چامارتین: در 5.1 کیلومتری شما قرار گرفته است. با 21 دقیقه رانندگی یا 20 دقیقه دوچرخه سواری می توانید به این ایستگاه بروید.
  • بیمارستان لا پاز: در 6 کیلومتری شما می باشد و با 20 دقیقه رانندگی می توانید به این بیمارستان بروید. متروی خط 10 هم در مدت 30 دقیقه شما را به این محل می برد.
  • : تا این اقامتگاه، 11.8 کیلومتر فاصله داشته و با تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی، 30 دقیقه ای به هتل می رسید.

موقعیت هتل گرند ملیا فنیکس مادرید

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، مادرید 28001، کالو دو هرموسیلا

Calle de Hermosilla, 2, 28001 Madrid, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2009

به "معرفی هتل 5 ستاره گرند ملیا فنیکس در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره گرند ملیا فنیکس در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید