منامه؛ گزینه اول عربستانی ها برای میزبانی احتمالی از پرسپولیسی ها

به گزارش مجله سامی، یک رسانه عربستانی منامه را طبق تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور گزینه اول تیم های الهلال و الاهلی برای میزبانی احتمالی از پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.

منامه؛ گزینه اول عربستانی ها برای میزبانی احتمالی از پرسپولیسی ها

به گزارش خبرنگاران، موضوع میزبانی تیم های عربستانی از پرسپولیس در صورت رویارویی احتمالی با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به یکی از خبرهای مهم رسانه های ورزشی این کشور تبدیل شده است. باشگاه های الهلال و الاهلی پس از تنش سیاسی میان عربستان و قطر و قطع روابط دیپلماتیک مجبور به انتخاب محل جدید میزبانی احتمالی از پرسپولیس هستند. تیم هایی که پیش از این در قطر از نمایندگان ایران میزبانی کردند.

در این میان روزنامه المدینه عربستان با قاطعیت در خبرش نوشته است: با تصمیم فدراسیون فوتبال عربستان، منامه، پایتخت بحرین گزینه اول تیم های الهلال و الاهلی برای رویارویی احتمالی با پرسپولیس هستند. مسقط، پایتخت عمان نیز گزینه دوم و آخر خواهد بود.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه شنبه) در مالزی برگزار و تیم پرسپولیس با یکی از تیم های الهلال عربستان، العین امارات و الاهلی عربستان روبرو می گردد.

به گزارش خبرنگاران، خبر روزنامه المدینه در حالی است که پیشتر منابعی همچون الشرق الاوسط شهر ابوظبی امارات را به عنوان میزبان ملاقات احتمالی پرسپولیس با تیم های عربستانی ذکر نموده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 821

به "منامه؛ گزینه اول عربستانی ها برای میزبانی احتمالی از پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منامه؛ گزینه اول عربستانی ها برای میزبانی احتمالی از پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید