مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو شیائومی تا تاخیر در تعرفه های اقتصادی آمریکا علیه چین

به گزارش مجله سامی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو شیائومی تا تاخیر در تعرفه های اقتصادی آمریکا علیه چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شیائومی طرحی جدید از تلفن همراه خود با دوربین سه گانه منتشر نموده است. این تلفن تاشو قرار است رقیبی جدی برای گوشی های تاشو هواوی و سامسونگ باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس جدیدترین خبرهای منتشر شده از شرکت اسنپ، عینک جدید این شرکت تا پاییز سال جاری با دوربین های دوگانه سه بعدی و قیمتی بالاتر از نسخه های پیشین وارد بازار می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس خبرهای جدید به نظر می رسد دولت ایالات متحده اعمال تعرفه های جدید تلفن همراه را تا تاریخ 15 دسامبر برابر با 24 آذر ماه به تعویق می اندازد. این موضوع می تواند این امیدواری را برای چینی ها ایجاد کند که این تاخیر تا مرز تعلیق کامل پیش رفته و مسائل تجاری دو کشور حل گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ در کوشش است که تا سال 2021 یک گوشی با باتری گرافنی فراوری کند یا به عبارتی دقیق تر از این سال به بعد نسل جدید گوشی های خود را با باتری گرافن وارد بازار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

درامد گجت های پوشیدنی اپل تا انتها سال 2020 از درامد مک و آیپد سبقت خواهد گرفت. این موضوعی است که می تواند حتی خط مشی های شرکت اپل را برای آینده تحت تاثیر قرار دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک در ماه مارس سال جاری از حالت تاریک خود برای برنامه Messenger استفاده کرد و اکنون میخواهد این برنامه را در برنامه اصلی خود برای اندروید گسترش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 260

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو شیائومی تا تاخیر در تعرفه های اقتصادی آمریکا علیه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو شیائومی تا تاخیر در تعرفه های اقتصادی آمریکا علیه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید