معرفی گوشی های تازه سری TCL 30

به گزارش مجله سامی، افشای رندر های گوشی های هوشمند TCL 30 و TCL 30 Plus نشان از راه اندازی قریب الوقوع این گوشی ها دارد.

معرفی گوشی های تازه سری TCL 30

به گزارش خبرنگاران، در نمایشگاه Consumer Electronics Show (CES) که چند هفته پیش برگزار گردید، شرکت TCL چندین محصول نو، از جمله دو گوشی هوشمند از سری TCL 30 را معرفی کرد. شرکت تی سی ال یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی است که مقر آن در چین می باشد. شرکت تی سی ال طراحی، توسعه، فراوری و فروش محصولات الکترونیکی گوناگونی از جمله تلویزیون، گوشی های هوشمند، سیستم های تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و لوازم الکتریکی کوچک را انجام می دهد. این برند به وسیله یک شرکت آمریکایی فرانسوی ایجاد شد که بعد ها یک شرکت چینی آن را خریداری کرد.

شرکت تی سی ال در نمایشگاه CES دو مدل گوشی را معرفی کرد، این مدل ها TCL 30 XE 5G برای T-Mobile و TCL 30 V 5G برای Verizon بودند. چنانکه می دانید شرکت تی- موبایل یک شرکت هلدینگ ارائه دهنده خدمات تلفن همراه آلمانی است، که یکی از شرکت های تابعه دویچه تلکوم (Deutsche Telekom AG) به شمار می آید. شرکت تی-موبایل، در عمل مالکیت و مدیریت بر شبکه تلفن همراه شرکت دویچه تلکوم را در اختیار دارد و ارائه کننده خدمات شبکه جی اس ام، سامانه دنیای مخابرات سیار، پروژه مشارکتی نسل سوم شبکه تلفن همراه و شبکه سلولی در 11 کشور اروپایی، ایالات متحده آمریکا، کانادا و پورتوریکو می باشد. شرکت تی- موبایل به عنوان چهارمین اپراتور چندملیتی موبایل دنیا شناخته می گردد. شرکت ورایزن (Verizon Communications) نیز یک شرکت مخابراتی آمریکایی است، که درصد قابل توجهی از پهنای باند دنیای اینترنت را تأمین می کند. این شرکت بعلاوه در زمینه مخابرات بی سیم، ارتباطات و سرویس دهی به شرکت های ارتباطات راه دور (وایرلس) نیز فعالیت گسترده ای دارد.

به نظر می رسد که محصولات سری TCL 30 هنوز به انتها نرسیده است و دو گوشی هوشمند دیگر به نام های TCL 30 و TCL 30 Plus نیز به زودی عرضه می شوند. پیش از رسمی شدن گوشی ها، Evan Blass، از افشاگران دنیای فناوری، رندر هایی با وضوح بالا از این دو دستگاه به اشتراک گذاشته است.

به نظر می رسد که این گوشی های هوشمند از میان رده های به نسبت سطح بالا از شرکت TCL هستند و در بازار ایالات متحده با گوشی هایی مانند گوشی های سری گلکسی A سامسونگ رقابت خواهند کرد. گفتنی است که شرکت TCL از شرکت های محبوب در ایالات متحده به شمار می آید. مشخصات این گوشی های هوشمند آینده همچنان ناشناخته به جای مانده است، بنابراین نمی توان دقیقاً گفت که این گوشی ها چه ویژگی هایی خواهند داشت.

از تصاویر فاش شده می توان دریافت که این گوشی هوشمند دارای حسگر اثرانگشت جانبی برای امنیت بیشتر است. این گوشی ها بعلاوه دارای یک صفحه نمایش بزرگ با یک بریدگی قطره ای در بالای نمایشگر برای قرار دادن سنسور دوربین سلفی هستند. گفته می گردد این گوشی ها دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی هستند.

با این که هنوز تایید نشده است، این احتمال وجود دارد که گوشی های تی سی ال 30 و 30 پلاس مانند بعضی نمونه های قبلی این برند به وسیله بعضی از اپراتور های شبکه در ایالات متحده خریداری شوند. در هر صورت، انتظار می رود هر دو گوشی هوشمند به زودی به بازار عرضه شوند، زیرا تصاویر آن ها فاش شده است و به زودی در خصوص مشخصات، ویژگی ها، قیمت و جزئیات در دسترس بودن آن ها اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2052

به "معرفی گوشی های تازه سری TCL 30" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گوشی های تازه سری TCL 30"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید