مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین مد کاربران موبایل تا آینده اینترنت اشیاء

به گزارش مجله سامی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین مد کاربران موبایل تا آینده اینترنت اشیاء

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

انتها پس از مدت ها چند روز پیش جانشین ایلان ماسک یعنی رابین دنهلم معرفی گردید. رابین دنهلم به عنوان یک زن پیروز وارد تسلا می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شارژر بی سیم و نو ZENS با کارنمودهای فوق العاده خود می تواند به سرعت انواع گوشی و ساعت را همزمان شارژ کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کنسول دستی آتاری Retroیکی از نوترین محصولات گروه آتاری است که می تواند برای بچه های دهه 1980 بسیار خاطره انگیز و مجذوب نماینده باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آینه دوچرخه موسوم به RearViz یکی ازامن ترین محصولاتی است که اخیرا برای حمایت از دوچرخه سواران معرفی گردیده است. این آیینه جالب همیار دوچرخه سواران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تیم برنرزلی مخترع وب که به پدر وب نیز مشهور است، شرکت های گوگل و فیسبوک را متقاعد نموده تا قوانین و اصول اخلاقی را برای فضای وب طراحی و اجرا نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت های اوبر و لیفت اتفاق نظر دارند که باید قوانینی سرسختانه برای کنترل رفتارهای رانندگان خود تدوین نمایند. قوانینی که مانع از ارسال ویدیوهای مسافران می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نفوذ اینترنت در بخشهای مختلف زندگی بشر موضوعی تازه نیست. اما به نظر می رسد اینترنت اشیاء نیز نقشی پررنگ در این رشد روز افزون ایفا می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2217

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین مد کاربران موبایل تا آینده اینترنت اشیاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین مد کاربران موبایل تا آینده اینترنت اشیاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید