میلان از سد پالرمو گذشت، رجحان ناپولی مقابل آتالانتا

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران : هفته بیست ونهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا با پیروزی تیم های میلان و آتالانتا پیگیری شد.

میلان از سد پالرمو گذشت، رجحان ناپولی مقابل آتالانتا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، هفته بیست ونهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های میلان، فیورنتینا، ناپولی و کیه وو مقابل حریفان خود به فزونی رسیدند و جدال تیم های سیه نا و کالیاری هم به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

در حساس ترین دیدار امروز تیم میلان در استادیوم سن سیرو میزبان پالرمو بود که پیروز شد با 2 گل ماریو بالوتلی که در دقایق 9 و 66 به ثمر رسید از سد میهمانش بگذرد. بالوتلی گل اول خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میهمان میلانی ها کرد. میلان با این پیروزی 54 امتیازی شد و صندلی خود را در رده سوم جدول سری A استحکام بخشید.

امروز همچنین تیم ناپولی در استادیوم خانگی خود، سن پائولو به مصاف آتالانتا رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد تا اختلاف 9 امتیازی خود با یوونتوس صدرنشین را حفظ کند. برای ناپولی در این دیدار خانگی ادینسون کاوانی (4 - پنالتی و 65) و گوران پاندف (81) پیروز به گلزنی شدند و گل های تیم آتالانتا نیز توسط پائولو کاناوارو (31 - گل به خودی) و جرمن دنیس (73) به ثمر رسید. ناپولی با 56 امتیاز تیم دوم جدول رده بندی سری A باشگاه های ایتالیا است و تنها یوونتوس 65 امتیازی را بالاتر از خود می بیند.

- نتایج دیگر دیدارهای امروز سری A به توضیح زیر است:

سیه نا صفر - کالیاری صفر

فیورنتینا 3 - جنوا 2

پسکارا صفر - کیه وو 2

هفته بیست ونهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری می گردد که طی آن رم در استادیوم خانگی خود از پارما پذیرایی می نماید و تورینو میزبان لاتزیو خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 275

به "میلان از سد پالرمو گذشت، رجحان ناپولی مقابل آتالانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان از سد پالرمو گذشت، رجحان ناپولی مقابل آتالانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید