نجات 2 زن گرفتار در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران/کرمان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از گرفتار شدن دو نفر از شهروندان کرمانی در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان اطلاع داد.

نجات 2 زن گرفتار در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگاران، در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت 20 و 3 دقیقه آدینه 16 خردادماه از یک مورد امداد و نجات کوهستان مطلع شدیم.

وی اعلام کرد: دو نفر از شهروندان که به قصد کوهنوردی به کوه های مسجد صاحب الزمان(عج) عزیمت نموده بودند، به علت خارج شدن از راستا اصلی و عدم آشنایی به کوهنوردی قادر به ادامه راستا نشدند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان ادامه داد: این 2 شهروند کرمانی بعد از این که متوجه می شوند قادر به ادامه راستا نیستند با اقدام درست و به جا با شماره 125 سازمان آتش نشانی تماس گرفته و از آتش نشانان درخواست یاری می نمایند.

وی اضافه کرد: اکیپ های امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و امدادگران هلال احمر به منطقه اعزام و هم اکنون در کمال دقت و تخصص در حال نجات این دو بانو هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از شهروندان خواست: در طی کوه پیمایی از راستا اصلی خارج نشوند و حتما به همراه یک نفر آشنا به کوهنوردی اقدام نموده و در صورت گمراه شدن از راستا با شماره تلفن های امدادی تماس گرفته و از ادامه دادن راستا خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1073

به "نجات 2 زن گرفتار در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 2 زن گرفتار در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید