نقشه آلمانی ها برای شکست یاران آزمون در سن پترزبورگ ، جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن

به گزارش مجله سامی، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می گردد.

نقشه آلمانی ها برای شکست یاران آزمون در سن پترزبورگ ، جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش ، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری چند دیدار مهم و حساس در سراسر قاره سبز پیگیری خواهد شد و تکلیف بعضی تیم های حذف شده و راه یافته هم معلوم می گردد.

گروه E

ناپولی (ایتالیا) - سالزبورگ (اتریش)

لیورپول (انگلیس) - خنک (بلژیک)

تیم فوتبال ناپولی در این گروه با 7 امتیاز صدرنشین است لیورپول و سالزبورگ هم با 6 و 3 امتیاز در صندلی های بعدی قرار دارند. شاگردان آنجلوتی که در رقابت های لیگ قهرمانان سال جاری بازی های خوبی به نمایش گذاشته اند و شانس آن را دارند تا با برد در این بازی عملا صعودشان به دور حذفی را در فاصله 2 هفته مانده تا انتها این رقابت ها قطعی نمایند، ناپولی در بازی رفت 2 تیم با نتیجه 3 -2 برنده بازی شد و برای قطعی کردن صعودش به دور بعد باید علاوه بر پیروزی مجدد برابر این تیم منتظر پیروزی لیورپول هم مقابل خنک قعر نشین باشند.

شاگردان کلوپ در بهترین فرمشان هستند و در آنفیلد هم کار آسانی برابر نماینده بلژیک و حتی قطعی کردن صعودشان به دور بعدی دارند، آن ها قهرمان دوره قبلی این رقابت ها هستند و برای بازی امشب هم به غیر از شقیری و کلین یگر بازیکنانشان را در اختیار دارند، لک لک های مرسی ساید در بازی رفت 2 تیم با نتیجه 4 -1 برنده شدند و تکرار چنین نتیجه ای در بازی برگشت از آن ها هم دور از انتظار نیست.

گروه F

بارسلونا (اسپانیا) - اسلاویا پراگ (جمهوری چک) - (21:25)

دورتموند (آلمان) - اینتر (ایتالیا) - (23:30)

آبی اناری پوشان با 7 امتیاز صدرنشین این گروه هستند و کار آسانی برای بازی امشبشان برابر اسلاویا پراگ دارند، بارسایی ها با برد در بازی رفت عملا فاصله خوبی با دیگر حریفانشان در جدول ایجاد کردند و می توانند با یک برد دیگر خیالشان را عملا برای حضور در مرحله بعدی راحت نمایند. مهم ترین بازی امشب اروپا، اما بدون شک مصاف تیم های دورتموند و اینتر خواهد بود، هر 2 تیم از بهترین های کشورشان هستند و هر 2 هم با 4 امتیاز برابر در صندلی دوم قرار دارند، دیدار رفت 2 تیم با نتیجه 2 بر صفر به نفع اینتر به انتها رسید و انتظار می رود این بازی که به میزبانی زنبور ها انجام می گردد از هیجان و حساسیت بالایی برخوردار باشد.

گروه G

زنیت سن پترزبورگ (روسیه) - لایپزیش (آلمان) - (21:25)

لیون (فرانسه) - بنفیکا (پرتغال) - (23:30)

یکی از دیدار هایاین گروه برای فوتبالدوستان ایرانی از اهمیت زیادی برخوردار است و آن هم مصاف زنیت و لایپزیش در سن پترزبورگ است، سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم زنیت که از جمله ستارگان تیمش هم محسوب می گردد مسئله ای برای همراهی آبی های روسیه در این بازی ندارد و انتظار می رود که همانند بازی نخستش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بازهم گلزنی کند. در این گروه لایپزیش با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم های زنیت، لیون و بنفیکا با 4، 4 و 3 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارن. فاصله امتیاز تیم های در این گروه بسیار کم است و هر نتیجه ای می تواند در صندلی تیم ها تاثیر زیادی داشته باشد؛ بنابراین هر 2 دیدار این گروه حساس و دیدنی خواهد بود.

گروه H

چلسی (انگلیس) - آژاکس (هلند) - (23:30)

والنسیا (اسپانیا) - لیل (فرانسه) - (23:30)

تیم های فوتبال چلسی و آژاکس هم امشب دیدار مهمی را برگزار می نمایند، هر 2 تیم با 6 امتیاز در رده اول و دوم قرار دارند و والنسیا هم با 4 امتیاز در تعقیب آن ها است، بازی رفت 2 تیم برنده ای نداشت و انتظار می رود امشب 2 تیم بازی جذاب و دیدنی را به نمایش بگذارند. البته دیگر بازی این گروه هم حساس و به راحتی قابل پیش بینی نیست.

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فردا شب هم با برگزاری 8 دیدار در 4 گروه دیگر هم پیگیری می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 499

به "نقشه آلمانی ها برای شکست یاران آزمون در سن پترزبورگ ، جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه آلمانی ها برای شکست یاران آزمون در سن پترزبورگ ، جدال نفسگیر چلسی و آژاکس در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید