نوید محمودی: پژوهش آثار سینمایی را سنددار می نماید

به گزارش مجله سامی، خبرگزاری خبرنگاران-نوید محمودی کارگردان و تهیه کننده سینما گفت: تحقیق و پژوهش احتیاج سینمای امروز است زیرا آثار را سنددار می نماید و نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

نوید محمودی: پژوهش آثار سینمایی را سنددار می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی چهارمین دوره جایزه پژوهش سینمایی، نوید محمودی کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران درباره اهمیت پژوهش در آثار سینمایی گفت: تحقیق و پژوهش در همه آثار فرهنگی و هنری لازم و لازم است و درباره سینما این اهمیت بیشتر احتیاج است زیرا در نهایت موضوعی را تبدیل به تصویر و اثر را ماندگار می نماید.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که اگر پژوهش صحیحی برای آثار انجام نگردد ، ممکن است درباره موضوعی حرف بزنیم که بدون سند باشد و این سند به دلیل ماندگار بودن اگر فاقد ارزش و اعتبار باشد معنا ندارد به همین دلیل در هر حوزه ای احتیاج به تحقیق و پژوهش است.

کارگردان فیلم سینمایی شکستن همزمان بیست استخوان ادامه داد: اغلب فیلم هایی که ساختم همراه با پژوهش بوده است زیرا درباره موضوعاتی از زندگی مهاجرین و مسائلشان حرف می زنیم که در آینده نیز ممکن است درباره آن تبادل نظر می گردد. درحال حاضر نیز وقتی درباره مهاجرین صحبت می گردد افرادی هستند که دلسوزند و می خواهند موانع و مسائل مرتفع گردد بنابراین خوب است که برای آنها سند و مدرکی وجود داشته باشد.

وی یادآور شد: با قاطعیت می توان گفت پژوهش در حوزه سینما برای فیلمسازی احتیاج است زیرا اثر را به نوعی سنددار می نماید.

لازم به ذکر است، اختتامیه چهارمین دوره پژوهش سال سینمای ایران فروردین ماه 1400 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1481

به "نوید محمودی: پژوهش آثار سینمایی را سنددار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوید محمودی: پژوهش آثار سینمایی را سنددار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید