هشدار وزارت راه درباره پاسخگویی سایت های جعلی درباره سامانه املاک

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران : وزارت راه و شهرسازی ضمن هشدار در مورد تبلیغات بعضی سایت ها در فضای مجازی در مورد پاسخگویی به شهروندان برای درج اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، گفت: هیچ مرجعی در مورد پاسخگویی مورد تایید این وزارتخانه نیست و تمام عواقب متوجه تماس گیرنده خواهد بود.

هشدار وزارت راه درباره پاسخگویی سایت های جعلی درباره سامانه املاک

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا ، این وزارت خانه درباره تبلیغات بعضی سایت ها در فضای مجازی در مورد ارائه مشاوره در مورد ثبت نام در سامانه اسکان و املاک کشور، اعلام نمود: تماس با پیش شماره های 909 مستلزم پرداخت هزینه های قابل توجه به وسیله قبض تلفن خواهد بود و محتوای ارائه شده توسط پاسخگویان در این سامانه ها مورد تأیید این وزارتخانه نیست.

این اطلاعیه می افزاید: وزارت راه و شهرسازی به منظور سهولت در ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، 24 ساعته به سوالات شهروندان پاسخ می دهد.

بر همین اساس، مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور با شماره 59198-021 و شماره پیامکی 021193 برای پاسخگویی به صورت 24 ساعته آمادگی دارد.

شهروندان تهرانی با دریافت شماره 59198 و شهروندان دیگر استان های کشور با شماره گیری 02159198 می توانند در گفت وگو با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور موضوع ها و سوالات خود را مطرح نمایند.

به گزارش ایرنا، بر اساس الزام قانونی (اصلاحیه ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم مصوب دی 1399)، تمامی سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و مستاجر مکلف هستند اطلاعات محل سکونت و املاک تحت مالکیت خود را با مالکیت های رسمی، وکالتی، تعاونی شهری و روستایی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی https://amlak.mrud.ir ثبت نمایند. مدت خوداظهاری و درج اطلاعات سکونتی و ملکی تا 19 خرداد 1400 ادامه دارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1670

به "هشدار وزارت راه درباره پاسخگویی سایت های جعلی درباره سامانه املاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزارت راه درباره پاسخگویی سایت های جعلی درباره سامانه املاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید