هیئت پارلمانی ایران امشب به تایلند می رود، لاریجانی فردا راهی پکن می گردد

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و تایلند گفت: هیئت پارلمانی 4 نفره کشورمان امشب راهی بانکوک پایتخت تایلند می گردد.

هیئت پارلمانی ایران امشب به تایلند می رود، لاریجانی فردا راهی پکن می گردد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

ایرج ندیمی رئیس گروه دوستی مجلسی ایران و تایلند در گفت وگو با خبرنگار مجلسی خبرنگاران از سفر هیئت مجلسی کشورمان به تایلند اطلاع داد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هیئت مجلسی کشورمان امشب و به ریاست بنده، راهی بانکوک پایتخت تایلند می گردد.

وی اضافه کرد: محمد علی اسفنانی نماینده فریدون شهر، قاسم عزیزی نماینده شازند و محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان، بنده را در این سفر همراهی می نمایند.

رئیس گروه دوستی مجلسی ایران و تایلند تأکید کرد: این سفر از امشب شروع و به مدت 5 روز و تا روز 10 آبان ادامه می یابد.

ندیمی در ادامه گفت: قرار است در این سفر ضمن دیدار با رئیس مجلس و نمایندگان مجلس تایلند، دیداری نیز با رئیس قوه قضاییه این کشور داشته باشیم. در این دیدارها در خصوص تقویت روابط مجلسی دوجانبه و نیز گسترش همکاری های قضایی بحث و گفتگو می گردد.

وی اعلام کرد: محور گفت وگوی هیئت مجلسی کشورمان با همتایان تایلندی ، گسترش روابط مجلسی، تجاری و گسترش فعالیت های مالی و صنعتی است.

به گزاری خبرنگاران، همچنین قرار است که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در یک سفر 4 روزه، صبح فردا در رأس یک هیئت مجلسی راهی پکن، پایتخت چین گردد.

این سفر به دعوت او بانگ گوآ رئیس کنگره خلق چین انجام خواهد شد و رئیس مجلس در این سفر ضمن دیدار با رئیس کنگره خلق چین، با مقامات این کشور برای توسعه تعاملات مالی، سیاسی و مناسبات مجلسی- سیاسی دیدار و گفت وگو می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 373

به "هیئت پارلمانی ایران امشب به تایلند می رود، لاریجانی فردا راهی پکن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت پارلمانی ایران امشب به تایلند می رود، لاریجانی فردا راهی پکن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید