پویایی در امر گردشگری گیلان مستلزم نگاه همه جانبه به این صنعت است

به گزارش مجله سامی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: با راهنمایی درست سرمایه گذاران و ایجاد فضای هم فکری شاهد بالندگی در امر گردشگری استان خواهیم بود.

پویایی در امر گردشگری گیلان مستلزم نگاه همه جانبه به این صنعت است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، کارگروه برطرف موانع فراوری و سرمایه گذاری شهرستان آستارا روز گذشته 21 آبان 97 به ریاست احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان برگزار گردید.

شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی گیلان در حاشیه این نشست گفت: با اطمینان می توان توسعه در صنعت گردشگری را تنها راه برون رفت از معضل بیکاری در گیلان دانست.

امیرانتخابی با این اینکه گیلان به عنوان قطب گردشگری کشور دارای ظرفیت های مطلوب گردشگری است گفت: همکاری دستگاه های اجرایی در ایجاد زیرساخت های گردشگری موجبات بهبود وضعیت سرمایه گذاری در استان خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان تاکید نمود: ایجاد فضای هم فکری برای راهنمایی صحیح سرمایه گذاران داخلی و خارجی از برنامه های هدفمند این اداره کل است و این امر با تقویت چرخه های صنعت گردشگری، استان را به سمت بالندگی و خودکفایی سوق می دهد.

او گفت: استان گیلان با دارا بودن پتانسیل های متعدد، فرصت های خوبی در بخش گردشگری ایجاد نموده و امید است با نگاه تعاملی همه مدیران استانی شاهد این مهم باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 78

به "پویایی در امر گردشگری گیلان مستلزم نگاه همه جانبه به این صنعت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویایی در امر گردشگری گیلان مستلزم نگاه همه جانبه به این صنعت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید