چطور مشکل زیرنویس تلویزیون را رفع کنیم؟

به گزارش مجله سامی، مشکل زیرنویس تلویزیون، مسئله ای است که بسیاری از کاربران با آن روبرو می شوند. در این شرایط وقتی می خواهید یک فیم دارای زیرنویس را در تلویزیون ببینید، زیرنویس نمایش داده نشده و یا دارای مشکلاتی است.

چطور مشکل زیرنویس تلویزیون را رفع کنیم؟

مشکل زیرنویس تلویزیون، مسئله ای است که بسیاری از کاربران با آن روبرو می شوند. در این شرایط وقتی می خواهید یک فیم دارای زیرنویس را در تلویزیون ببینید، زیرنویس نمایش داده نشده و یا دارای مسائلی است.

کارشناسان تعمیرات تلویزیون الجی و دیگر برندها راهکارهای مختلفی را برای حل این مشکل پیشنهاد می دهند که در ادامه آنها را به شما آموزش می دهیم. معمولا به سادگی و با تغییر دادن تنظیمات، می توان مشکل زیرنویس تلویزیون را برطرف کرد و در بیشتر موارد، نگرانی بابت این مسئله وجود ندارد.

برطرف مشکل زیرنویس تلویزیون با نرم افزارFreemake Video Converter

کارشناسان تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ پیشنهاد می دهند که اگر برای نمایش زیرنویس فیلم در تلویزیون با مشکل روبرو شده اید، می توانید از نرم افزارFreemake Video Converter بهره ببرید. این برنامه به شما یاری می نماید که فرمت های ویدیویی را تغییر داده و به این ترتیب مشکل زیرنویس تلویزیون را حل کنید. برنامه را نصب نموده و روی دکمه Add video در آن کلیک کنید. سپس فایل ویدیویی AVI و یکی از فرمت های ویدیویی مانند MP4, MKVو ... را انتخاب کنید. در مرحله بعدی به قسمت Subtitles off بروید و فایل زیر نویس خود را انتخاب کنید. حالا دکمه DVD پایین صفحه را کلیک کنید. روی دکمه آبی کلیک نموده و منتظر بمانید. برای تبدیل فایل ویدیویی به AVI روی دکمه to AVI در پایین صفحه کلیک کنید. حالا Same as source و پس از آن One-pass encoding speed را انتخاب کنید. حالا convert را انتخاب کنید و منتظر بمانید فرایند کامل گردد.

استفاده از نرم افزار Format Factory برای حل مشکل زیرنویس در تلویزیون

یکی از برنامه هایی که در نمایندگی تعمیر تلویزیون برای حل مشکل زیرنویس به کاربران پیشنهاد داده می گردد، فرمت فکتوری است. این برنامه امکان فعال بودن دائمی زیرنویس را فراهم می نماید. کافی است پس از نصب و اجرای نرم افزار، در سربرگ Video روی All to AVI کلیک کنید. در پنجره جدیدی که باز می گردد، Add File را بزنید و فایل ویدیویی را انتخاب کنید. گزینه All to AVI را در همان پنجره انتخاب نموده و روی Output Setting کلیک کنید. آیکن های سبز برای XVID و آیکن های آبی برای DIVX است و امکان استفاده از AVC نیز برای شما فراهم است. برای اضافه کردن فایل زیرنویس در فهرست تنظیمات، گزینه Additional Subtitle را انتخاب نموده و روی Additional Subtitle (srt;ass;ssa;idx) کلیک کنید. پس از انتخاب فایل زیرنویس و میزان آن، OK را بزنید. برای انکد شدن زیرنویس ها هم کافی است روی دکمه Start کلیک کنید.

حل مسائل زیرنویس فیلم در تلویزیون با نرم افزار Any Video Converter

نرم افزار Any Video Converter هم به شما یاری می نماید که مشکل زیرنویس تلویزیون را حل نموده و فیلم های مورد نظرتان را به راحتی ببینید. برنامه را اجرا نموده و Add video را بزنید. پس از پیدا کردن فایل ویدیوئی AVI، گزینه No Subtitle را انتخاب نموده و گزینه Add را برای اضافه کردن زیرنویس انتخاب کنید. در نهایت ضمن کلیک روی دکمه Output Preset ، خروجی مورد نظر خود را انتخاب کنید. جالب است بدانید که برنامه Any Video Converter به شما این امکان را می دهد که فیلم زیرنویس شده را در گوشی، تبلت، MP4 پلیر، کنسول و ... نیز پخش کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2190

به "چطور مشکل زیرنویس تلویزیون را رفع کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور مشکل زیرنویس تلویزیون را رفع کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید