9 مدال رنگارنگ حاصل کوشش رکابزنان ایران در هندوستان

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران : ملی پوشان دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هند، با کسب 9 مدال رنگارنگ به کار خود انتها دادند.

9 مدال رنگارنگ حاصل کوشش رکابزنان ایران در هندوستان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت های جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه امسال در بخش های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر دهلی نو برگزار گردید.

محمود و محمد پراش، حسنعلی ورپشتی، فرزین عرب، علیرضا حقی، بهنام خلیلی خسروشاهی، حسین ناطقی، مهدی باقری، محمد مهدی صالحی، مهدی عبادالهی، محمد رجبلو، آروین معظمی گودرزی، حامد عبادی، سید موسی مصطفوی، مهدی سهرابی، حامد جنت و علی خادمی ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری 17 نفره کشورمان در بخش آقایان را در این دوره از رقابت ها تشکیل می دادند.

همچنین زهرا خسروشاهی به عنوان تنها بانوی رکابزن کشورمان در این دوره از مسابقات پا به رکاب شد.

تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در سرانجام این مسابقات پیروز به کسب یک مدال طلا در ماده استقامت جاده توسط علی خادمی، 4 نقره در مواد کایرین، اسکرچ، 200 متر و استقامت جاده توسط محمود پراش، حسین ناطقی، حسنعلی ورپشتی و آروین معظمی گودرزی و 4 برنز در مواد دورامتیازی، چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی، مدیسون و تایم تریل توسط محمد رجبلو، علیرضا حقی و مهدی عبادالهی شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 542

به "9 مدال رنگارنگ حاصل کوشش رکابزنان ایران در هندوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 مدال رنگارنگ حاصل کوشش رکابزنان ایران در هندوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید