آقایان داور فقط عدالت را رعایت کنید ، مصدومیت 2 بازیکن

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی دوشنبه شب در نشست خبری پیش از ملاقات دو تیم گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک، در ابتدای صحبت هایش اسم کرد: خیلی ناراحتیم بعد از چند هفته که عملکرد فنی بسیار خوب و فراتر از انتظار داشتیم، به علت عوامل بیرونی متأسفانه نتوانستیم با کسب پیروزی و امتیاز از ورزشگاه آزادی برگردیم.

آقایان داور فقط عدالت را رعایت کنید ، مصدومیت 2 بازیکن

وی ادامه داد: فکر می کنیم اتفاقاتی که در چند هفته اخیر افتاد، آنقدر عریان و بی پرده بوده که برای همه جای تعجب و شگفتی ایجاد نموده است، اشتباهاتی واضح و مکرر بر علیه تیم گل گهر و تیم قلعه نویی رخ می دهد. کارشناسان در خصوص اشتباهاتی که به ضرر ما اتفاق می افتد، صحبت می نمایند، ولی هر هفته ای که می گذرد باز آش همان آش و کاسه همان کاسه است و همان اتفاقات دوباره تکرار می گردد. واقعاً نمی دانیم چطوری راجب این موضوع باید صحبت بکنیم، هفته قبل به زبان موسیقی و سینمایی صحبت کردیم، دوستان یک عکس العمل نشان دادند، این هفته به یک زبان دیگر صحبت بکنیم شاید دوستان یک عکس العمل دیگری نشان بدهند. ولی باز سوت های اشتباه سر جایش هست.

آقایان داورفقط عدالت را رعایت کنید

دستیار قلعه نویی در جواب نگرانی خرمگاه که در کنفرانس خبری از آن پرده برداشت گفت: دغدغه تیم اراک را درک می کنیم و واضح خدمت منصوریان و اعضای این تیم عرض می کنیم که نگران این داستان نباشند، ما اصلاً خواستار این نیستیم که سوتی به نفع ما زده گردد. اتفاقات سه هفته گذشته نشان داده که تیم گل گهر چه ضررهای بزرگی نموده، ما داریم به صورت واضح خواهش می کنیم که آقایان داور، آقایان کمیته داوران، فقط عدالت را رعایت کنید.

وی به داوران بازی فردا هم گفت: اجازه بدهید بین تیم گل گهر و آلومینیوم اراک یک بازی جوانمردانه، یک جنگ فوتبالی اتفاق بیفتد و تیمی که شایسته تر است و کمتر اشتباه می نماید، پیروز بگردد؛ نه اینکه مثل سه هفته گذشته اشتباهات واضح داوری به ضرر ما، باعث بگردد ما امتیاز از دست بدهیم و شرمسار هوادارانمان بشویم.

مربی گل گهر در راستای ناداوری های ملاقات گل گهر و پرسپولیس گفت: الان کارشناسان راجع به پنالتی هفته قبل ما، اخراج بازیکن حریف و اخراج مربی حریف صحبت می نمایند که اشباهات واضح داور بوده است. حتی صحبت از این می گردد که این داور این هفته محروم شده، ولی فایده اش برای تیم گل گهر چیست؟ 3 امتیاز یا حداقل 1 امتیازی که باید کسب می شد از دست رفت و در جدول به نام تیم گل گهر نوشته نشده است. امیدواریم فردا داوران با تمام تمرکزشان، با تمام وجودشان عدالت را رعایت بنمایند.

این مربی در خصوص تیم آلومینیوم اراک اسم کرد: تیم آلومینیوم اراک یکی از تیم های خوب فصل بیستم بوده، من فکر می کنم در کنار تیم گل گهر جزو تیم های شگفتی ساز لیگ بوده است. شاید گیم مدل و استایل این تیم با تیم گل گهر متفاوت باشد اما همان گیم مدل را دارد به شکل خوبی اجرا می نماید. کادر فنی این تیم تغییر می نماید، سیستم تیم نسبت به اول فصل تغییر می نماید، ولی گیم مدل تغییر نمی نماید و این گام مثبتی برای تیم اراک است.

وی در رابطه با تیم گل گهر برای بازی فردا هم گفت: خیلی خوب این تیم را بررسی کردیم و به منصوریان و همکاران و بازیکنان این تیم تبریک می گوئیم، چرا که مدل بازی خودشان را خیلی به شکل خاصی اجرا می نمایند. فردا سعی می کنیم که با تمرکز کافی کمترین اشتباه را داشته باشیم و بیشترین بهره را از فضاهای تعریف شده در بخش حمله مان داشته باشیم تا در بازی فردا به نتیجه خوبی برسیم.

در حال حاضر به جام حذفی فکر نمی کنیم

مربی گل گهر در خصوص محروم ها و مصدوم های تیم شان بیان داشت: متأسفانه فردا 2 نفر از بازیکنان کلیدی و خوب مان علی ابراهیمی و علی حقیقی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم، ولی سایر بازیکنان در اختیار قلعه نویی هستند، امروز تمرین آخرمان را برگزار کردیم و قلعه نویی ترکیبش را برای بازی فردا انتخاب خواهد نمود.

الهویی در پاسخ به خبرنگاری که اسم کرد گل گهر و آلومینیوم فردا در لیگ برتر و دو هفته دیگر در جام حذفی به مصاف هم می فرایند، آیا این کار را سخت نمی نماید؟ گفت: فکر می کنم در لیگی که 25 هفته اش گذشته، تیم ها به شناخت کافی از همدیگر رسیده اند، ولی این هنر مربیان لیگ ماست، هنر قلعه نویی و حتی شاید هنر منصوریان باشد که در کمتر از 10 روز بتوانند با تغییر جزئیاتی بدون اینکه کلیات تیم شان تغییر بکند بتوانند مربی و تیم حرف را سورپرایز بنمایند.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جام حذفی فکر نمی کنیم آن چیزی که برایمان مهم است 3 امتیاز بازی فرداست. فینال لیگ برای ما بازی فردا هست، باید با تمام وجود بازی فردا را پشت سر بگذاریم، بعد از بازی فردا و بازی تراکتور راجع به بازی حذفی فکر خواهیم کرد و قلعه نویی برای آن بازی برنامه ریزی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1774

به "آقایان داور فقط عدالت را رعایت کنید ، مصدومیت 2 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایان داور فقط عدالت را رعایت کنید ، مصدومیت 2 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید