آمازون حق پخش آخرین ساخته برادران تاویانی را به دست آورد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، آمازون فیلم رنگین کمان-یک موضوع خصوصی را از شرکت بین المللی پیرامید واقع در کشور فرانسه خریداری نموده است با این حال این فیلم در کشور فرانسه همچنان توسط پیرامید پخش می گردد.

آمازون حق پخش آخرین ساخته برادران تاویانی را به دست آورد

هفته گذشته پائولو تاویانی 86 ساله درباره فعالیت سینماییش به روزنامه لوموند فرانسه گفت با وجود درگذشت برادرش ویتوریو که در همه کارهای قبلی همکارش بوده فیلمسازی را بدون وی همچنان ادامه خواهد داد. او گفت تا زمانی که کشور ویران من از تباهی ها خارج گردد فیلم می سازم. این جمله تاویانی اشاره آشکاری به حکومت جدید عوام گرایان کشورش دارد.

رنگین کمان-یک موضوع خصوصی آخرین ساخته برادران تاویانی سال گذشته در تورنتو به نمایش در آمد. این فیلم اقتباسی از یک رمان کوتاه نوشته نویسنده ایتالیایی بپه فنوگلیو است که در دهه 40 و در دوران جنگ داخلی در ایتالیا می گذرد جایی که پارتیزان ها و فاشیست ها درگیر نبردی فرسایشی شده اند. چندین منتقد در فرانسه به ستایش این درام پرداختند هر چند جی ویسبرگ منتقد ورایتی فیلم را یک اقتباس ادبی مصنوعی و از مد افتاده با روایتی کند تشریح کرد.

برادران تاویانی در دهه 70 با آثاری چون پدرسالار که نخل طلای کن را برای آنها به ارمغان آورد به شهرت رسیدند. از آخرین کارهای این دو برادر سزار باید بمیرد بود که با موضوع اجرای نمایش شکسپیر توسط زندانیان فوق امنیتی توانست در سال 2012 خرس طلای برلین را برای آنها به ارمغان آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 893

به "آمازون حق پخش آخرین ساخته برادران تاویانی را به دست آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون حق پخش آخرین ساخته برادران تاویانی را به دست آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید