ابراز تمایل سرمربی سوانزی به جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا

به گزارش مجله سامی، سرمربی پیشین تیم های فوتبال اودینزه و بولونیا برای دریافت جای آنتونیو کونته در نیمکت تیم ملی ایتالیا ابراز تمایل کرد.

ابراز تمایل سرمربی سوانزی به جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، با قطعی شدن جدایی آنتونیو کونته از تیم ملی ایتالیا در انتها رقابت های یورو 2016 و پیوستن او به چلسی، از گزینه های زیادی به عنوان جانشین احتمالی او یاد شده است و اکنون فرانچسکو گویدولین هم برای راهنمایی آتزوری اعلام آمادگی نموده است.

گویدولین که اکنون راهنمایی تیم فوتبال سوانزی ولز را در لیگ برتر انگلیس برعهده دارد، اعتراف کرد اگر فدراسیون فوتبال کشورش به او برای راهنمایی لاجوردی پوشان اعتماد کند، با کمال میل حاضر است که جانشین کونته گردد.

سرمربی پیشین تیم های اودینزه و بولونیا در این مورد به گاتزتا ورلد، گفت: از نظر فردی، من مسرور می شوم که راهنمایی تیم ملی ایتالیا را برعهده بگیرم، اما نخست باید آینده ام در سوانزی معین گردد. من با تیم سوانزی قراردادی چهار ماهه دارم و مایلم که در این تیم بمانم. نتایج تیم هم نشان می دهد که احتمال رخ دادن این اتفاق وجود دارد. باید دید که در انتها فصل چه جایگاهی داریم و آینده برای مان چه چیزی در نظر گرفته است.

شاگردان گویدولین 60 ساله اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس در رده پانزدهم قرار دارند و از شانس زیادی برای بقا در این رقابت ها برخوردار هستند. گویدولین در ماه دسامبر پس از اخراج شدن گری مونک به صورت موقت راهنمایی سوانزی را برعهده گرفت و توانست این تیم را از منطقه سقوط جدول دور کند.

گفته می گردد برندان راجرز، سرمربی پیشین لیورپول کسی است که مسئولان باشگاه سوانزی به عنوان جانشین قطعی مونک برای فصل آینده در نظر گرفته اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 597

به "ابراز تمایل سرمربی سوانزی به جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز تمایل سرمربی سوانزی به جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید