تور هلند: ازدحام گردشگران در جاذبه های توریستی هلند

به گزارش مجله سامی، گردشگری یکی از منابع اصلی کسب عایدی در هلند است؛ اما مشکلاتی هم برای ساکنان هلند ایجاد نموده است.

تور هلند: ازدحام گردشگران در جاذبه های توریستی هلند

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

بر اساس اخبار منتشر شده به وسیله اداره توریستی هلند (NBTC)، مهم ترین جاذبه های توریستی هلند با ازدحام بیش از مقدار مسافران بین المللی روبرو شده اند که هر روز هم به تعداد آن ها افزوده می گردد. این نقاط توریستی، بار ترافیکی سنگینی را تحمل می نمایند که منجر به بروز مسائل بسیاری برای توریستان می گردد.

هلند در سال گذشته، 17.6 میلیون توریست خارجی داشت که در مقایسه با سال قبل، 11 درصد افزایش داشت. سال جاری، NBTC پیش بینی نموده است که بیش از 18.5 میلیون مسافر بین المللی از این کشور بازدید نمایند و این آمار در سال 2020 به بیش از 20 میلیون نفر خواهد رسید.

طی دو سال گذشته، NBTC از استراتژی HollandCity استفاده نموده است که هلند را به عنوان متروپلی با طبیعت زیبا معرفی می نماید که شهرها و منطقه ها روستایی آن فاصله کمی با هم دارند.

جوز رانکن، مدیر عامل شرکت NBTC، می گوید تعداد توریستان در برخی از مکان های محبوب در روتردام، اوترخت و آمستردام بیش از مقدار است. این امر در خصوص روستاهایی مثل ولاندام و کیندر دیاک هم صدق می نماید.

این موضوع باعث ایجاد ناراحتی های برای ساکنان می گردد. فاصله بین رندستاد و بخش دیگر هلند، به شکل تهدیدآمیزی رو به افزایش گذاشته است.

او معتقد است که باید کوشش های بیشتری برای توزیع برابر توریستان در همه بخش های کشور انجام گردد. او خواهان تصویب دستورالعمل جدیدی برای سرمایه گذاری و ایجاد فرصت برابر در منطقه ها مختلف برای توسعه محصولات توریستی خوب است تا نیازهای توریستان را برآورده کند. وجود یک صندوق ملی برای همکاری با تمام احزاب شرکت نماینده در توریستی ضروری به نظر می رسد.

به نظر می رسد که باید مدیریت و کنترل بهتری نسبت به جریان های توریستی انجام گردد و با توجه به رشد مالی و وجود بلیط های مناسب هواپیمایی، مقدار عبور توریست از مرزهای کشور در همه بخش ها افزایش خواهد یافت.

طبق گزارشان آژانس خبری منطقه ای، مونا کیجزر، وزیر امور مالی، نامه ای به مجلس ارسال نموده و بیان نموده است که دولت در حال معین سیاستی است تا توریستان را به نحوی در نقاط مختلف پراکنده نمایند که تنها در یک مکان ازدحام ننمایند. هدف اصلی این سیاست آن است که توریستان را به رفتن به مکان های دیگری در کشور که ناشناخته به جای مانده اند، ترغیب نمایند.

کیجزر گفت که این روش برای پراکنده سازی توریستان، نه تنها برای اطمینان یافتن از کیفیت زندگی ساکنان شهرهای بزرگ، به ویژه آمستردام، مهم است؛ بلکه به این شیوه می توان امیدوار بود که استان های بیشتری بتوانند از منافع مالی توریستان بهره مند شوند.

توریستی در هلند، 641 هزار شغل ایجاد نموده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1966

به "تور هلند: ازدحام گردشگران در جاذبه های توریستی هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: ازدحام گردشگران در جاذبه های توریستی هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید