استقلال تنها تیمی است که سقف را رعایت نموده! ، قائدی و محبی روی 30گل استقلال تأثیر مستقیم داشتند

به گزارش مجله سامی، آرش رضاوند، ستاره استقلال می گوید مدعیان قهرمانی سال جاری همان تیم هایی هستند که وحشتناک هزینه نموده اند.

استقلال تنها تیمی است که سقف را رعایت نموده! ، قائدی و محبی روی 30گل استقلال تأثیر مستقیم داشتند

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

آرش رضاوند که سال گذشته فصل خوبی را در استقلال پشت سر گذاشت، در آغاز فصل نو لیگ برتر دوباره در ترکیب آبی های مرکز درخشید و در بازی با صنعت نفت گل اول را به ثمر رساند. شاگردان جواد نکونام در شرایطی به این برد مهم دست پیدا کردند که در هفته های گذشته با چالش ها و مسائل خاصی روبه رو بودند ولی در آغاز لیگ اتفاقات خوبی برای استقلال رقم خورد و رضاوند هم تأکید می نماید که این برد می تواند انگیزه استقلال را برای بازی های بعدی چندبرابر کند. رضاوند بعد از بازی با صنعت نفت در میکسدزون به سؤالات خبرنگاران ورزشی پاسخ داد.

*فکر می کردی 3گل به صنعت نفت بزنید؟

می دانستیم بازی سختی داریم ولی هدفی جز برد نداشتیم. کادر فنی هم تأکید نموده بود که باید این بازی را ببریم و خوشبختانه همین اتفاق هم رخ داد. گرما و رطوبت هوا واقعا کار ما را سخت نموده بود ولی خوشحالم که هم خوب فوتبال بازی کردیم و هم نتیجه خوبی گرفتیم. قطعا این برد انگیزه و روحیه ما را برای بازی های بعدی بیشتر خواهد نمود. این را هم بگویم که صنعت نفت تیم ضعیفی نیست و آنها مطمئنا در هفته های بعدی نتایج خوبی خواهند گرفت.

*فصل را هم با گلزنی آغاز کردی و حتما بابت این اتفاق خوشحالی؟

موفقیت تیم از هر چیزی مهم تر است و من هم خوشحالم که به تیمم یاری کردم. امیدوارم این روند را ادامه دهم. ما پیش فصل چندان خوبی نداشتیم و حتی به اردو هم نرفتیم ولی بچه ها با همدلی و اتحاد توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده نمایند.

*این پنجمین گل تو در تیم های تحت راهنمایی جواد نکونام بود، درست است؟

بله، من در فولاد هم زیرنظر آقاجواد شرایط خوبی داشتم و امیدوارم سال جاری هم طوری بازی کنم که جواب اعتماد سرمربی را بدهم. البته زدن یک گل مرا راضی نمی نماید و می خواهم حتی عملکردی بهتر از فصل گذشته داشته باشم.

*با توجه به تغییر سیستم استقلال نسبت به سال قبل، آیا وظایف تو هم تغییر نموده؟

پارسال 3-3-4 بازی می کردیم و سال جاری 1-3-2-4 بازی می کنیم. هر مربی هم تفکرات خودش را دارد، فعلا که یک بازی انجام داده ایم و در آغاز مسابقه در پست 8 و 10بازی کردم ولی در نیمه دوم هافبک دفاعی بودم. برای من مهم این است که خواسته های کادر فنی را به برترین شکل انجام دهم.

*به تیم ملی دعوت می شوی؟

کوشش می کنم این اتفاق رخ دهد و امیدوارم همراه تیم ملی به جام ملت ها بروم.

*قانون سقف بودجه را قبول داری؟

این قانون قطعا رعایت نمی گردد. در برخی تیم ها بازیکنانی داریم که یک میلیون دلار پول گرفته اند، آیا با این مبالغ می توان سقف بودجه را رعایت کرد؟ این قانون پول های زیرمیزی در فوتبال ایران را زیاد می نماید و نظر من این است که قانون سقف بودجه کارشناسی شده نیست. رعایت فیرپلی مالی اصلا این چیزی نیست که وضع نموده اند. تنها تیمی که سقف را رعایت نموده استقلال است و نمی دانم چرا با اینکه این همه بازیکن از دست دادیم، سقف ما پر شده است.

*در خصوص بازی با ملوان چه نظری داری؟

همه بازی ها سخت است و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. ما میزبان هستیم و باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم، ملوان هم تیم قابل احترامی است.

*حتما می دانی که استادیوم آزادی با چه شرایطی روبه رو است؟

بله، ما این حق را داریم که از حمایت طرفداران بهره ببریم و امیدوارم باشگاه در این زمینه به فکر باشد که اگر قرار نیست طرفداران به استادیوم بیایند، جایی بازی کنیم که طرفداران استقلال هم حضور داشته باشند. ما در آبادان شرایط سختی را تجربه کردیم و تیم حریف از حمایت طرفدارانش بهره می برد، این امتیاز برای هر تیمی مهم است.

*استقلال در فاز تهاجمی بازیکنانی مثل مهدی قائدی و محمد محبی را از دست داده است. به نظر تو بابت جدایی این دو بازیکن ضرر نمی کنید؟

این دو بازیکن واقعا مهره های تأثیرگذاری بودند که روی 30گل استقلال تأثیر مستقیم داشتند. به هر حال شرایط طوری پیش رفت که قائدی و محبی جدا شدند ولی نفرات جایگزین و دیگر بازیکنان هم انگیزه بالایی دارند تا خودشان را نشان دهند. هر تیمی ممکن است با تغییراتی روبرو گردد و دیگر فکر کردن به سال گذشته درست نیست. ما کوشش می کنیم تا برترین نتایج را بگیریم.

*چه تیم هایی مدعی قهرمانی هستند؟

ما کوشش می کنیم تا برترین عملکرد را داشته باشیم و استقلال همواره جزو مدعیان است. البته همه می دانند سال جاری چه شرایطی داریم و چه اتفاقاتی اتفاق افتاده است. من معتقدم تیم هایی مدعی قهرمانی هستند که وحشتناک هزینه نموده اند. ما این همه بازیکن از دست دادیم و چند بازیکن هم جذب کردیم و نمی دانم چطور سقف بودجه پر شده است!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2314

به "استقلال تنها تیمی است که سقف را رعایت نموده! ، قائدی و محبی روی 30گل استقلال تأثیر مستقیم داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال تنها تیمی است که سقف را رعایت نموده! ، قائدی و محبی روی 30گل استقلال تأثیر مستقیم داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید