افتتاح سایت امداد هوایی هلال احمر استان سمنان در سفر رئیس جمهور

به گزارش مجله سامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در یکی از برنامه های سفر رئیس جمهور به استان سمنان، سایت امداد هوایی و آشیانه بالگرد جمعیت هلال احمر این استان با حضور رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور در شهرستان سرخه افتتاح می گردد.

افتتاح سایت امداد هوایی هلال احمر استان سمنان در سفر رئیس جمهور

اگر علاقمند به سفر با بهترین قوانین سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حسن شکر الهی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سمنان، با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه وی به استان سمنان گفت: صبح فردا سایت امداد هوایی و آشیانه بالگرد با حضور رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور در سرخه افتتاح می گردد.

وی با اشاره به ظرفیت های افتتاح این پروژه در بخش امدادرسانی اضافه کرد: برای ساخت سایت امداد هوایی و آشیانه بالگرد شهرستان سرخه 40 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت تخصیص داده شد.

20 میلیارد ریال از هزینه احداث این ساید امدادی از محل اعتبارات عمرانی تخصیصی به حوزه انتخابیه مرکز استان سمنان در اختیار نماینده سابق مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تأمین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اذعان کرد: این پروژه دو هزار و 100 مترمربع مساحت دارد.

به گفته شکراللهی، این پروژه شامل آشیانه، فضای اداری، مهمانسرا، تعمیرگاه، تأسیسات و پد فرود به مساحت سه هزار مترمربع است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 737

به "افتتاح سایت امداد هوایی هلال احمر استان سمنان در سفر رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سایت امداد هوایی هلال احمر استان سمنان در سفر رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید