افتتاح 25 واحد مسکونی مددجویی محلات

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: مدیرکل بهزیستی مرکزی گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر 25واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در محلات به بهره برداری رسید.

افتتاح 25 واحد مسکونی مددجویی محلات

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران ازاراک، رضا ربیعی درمراسم افتتاح 25 واحد مسکونی مددجویی محلات که با حضور استاندار مرکزی به بهره برداری رسید اظهار کرد: از مجموع این واحدها 16 واحد طرح مسکن مهر و 9 واحدخود مالکی بوده که واحدهای طرح مسکن مهر به متراژهای 75 تا 90 و واحدهای خود مالکی به متراژهای 100 تا 140 متری ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: واحدهای طرح مسکن مهر با 250 میلیون ریال وام و 200 میلیون ریال آورده متقاضیان و واحدهای خود مالکی با 40 میلیون ریال وام بلاعوض ساخته شده اند و به مناسبت دهه فجر 48 واحد مسکونی در سطح استان افتتاح می گردد که این تعداد شامل 6 واحد در خنداب، 13 واحد در اراک، 25 واحد در محلات و سه واحد در خمین است.

مدیرکل بهزیستی مرکزی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر گفت: مرکز اورژانس اجتماعی در شازند، کمپ ترک اعتیاد و مهد کودک در فراهان، افتتاح فاز سوم مرکز سالمندان دلیجان و افتتاح گروه های همیار در شهرستان ها، افتتاح مهد کودک بشارت، افتتاح کارگاه معلولان جسمی، احداث سه واحد مسکونی مددجویی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولان پیروز و نخبه در خمین از دیگر پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجر است.

ربیعی توضیح داد: بهزیستی نیازمند مشارکت های همه جانبه مردم است وهدف بهزیستی توانمندسازی مددجویان تنها در حوزه اقتصاد نیست، بلکه این نهاد به توانمندسازی مددجویان در همه زمینه ها مانند اجتماعی، فکری و فرهنگی توجه دارد که مشارکت مردم خیر را می طلبد.

وی اضافه نمود: هدف بهزیستی توانمندسازی افراد و جامعه در راستای حرکت به سمت مشارکت اجتماعی فعال به وسیله افزایش شبکه های اجتماعی و حضور پررنگ اجتماعی افراد در شبکه ها است.

مدیرکل بهزیستی مرکزی با اشاره به اهمیت ضرورت ساخت مسکن مددجویان گفت: اهمیت ضرورت ساخت مسکن مددجویان را بهره وری و کاهش هزینه مددجویان، آرامش و رفاه آنها، حفظ عزت و کرامت، خوداتکایی، توانمندسازی و کاهش فاصله طبقاتی این قشر از جامعه بر شمرد.

ربیعی توضیح داد: توجه به مدد جویان بهزیستی سبب بالا رفتن انگیزه آنها برای زندگی می گرددو سطح کارایی و میزان عملکرد آنها در جامعه بالا می برد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 885

به "افتتاح 25 واحد مسکونی مددجویی محلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 25 واحد مسکونی مددجویی محلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید