انتظاری که 11 سال طول کشید

به گزارش مجله سامی، فرماندار تکاب گفت: بیمارستان 64 تختخوابی تکاب با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تامین اعتبار ات لازم دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

انتظاری که 11 سال طول کشید

علی مکرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه از 11 سال قبل ساخت این پروژه شروع گردیده و تاکنون 16 میلیارد ریال اعتبار صرف گردیده است توضیح داد: این پروژه جز طرح های نیمه تمام عمرانی مهم و شاخص شهرستان است که برای تکمیل به 5 میلیارد تومان اعتبار دیگر احتیاج دارد.

فرماندار تکاب با تاکید بر اینکه بیمارستان 64 تختخوابی تکاب در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و زیربنای 6 هزار و 400 متر مربع در چهار طبقه احداث می گردد اعلام نمود: مشکلات درمانی شهرستان، محدودیت های تجهیزات و فضای بیمارستانی به دلیل دورافتادگی و محرومیت این منطقه و کمبود مراکز بیمارستانی با تکمیل زیر ساخت ها و راه اندازی این بیمارستان تا حدی جبران خواهد شد. وی درخصوص اینکه چرا تاکنون این بیمارستان افتتاح نگردیده است اظهار کرد: نوع مالکیت و نحوه تملک زمین محل احداث، عدم تخصیص به موقع اعتبارات مورد احتیاج و مسائل مربوط به اداره راه و شهرسازی استان از جمله عوامل تأخیر و بلاتکلیفی این طرح درمانی در طول 11 سال گردیده است. فرماندار تکاب ادامه داد: بیمارستان کنونی تکاب به علت قدیمی بودن، نبود متخصص کلیه، بخش سی تی اسکن ، اندوسکوپی، بخش سونگرافی و امکانات رادیولوژی ضعیف پاسخگوی احتیاج مردم شهر نیست و مردم منطقه برای معالجه و درمان مجبور به سفر به مرکز استان هستند که با مشکلات مالی شان این امر سخت است.منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 14

به "انتظاری که 11 سال طول کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظاری که 11 سال طول کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید