اپل فراوری اپل واچ سری 3 را متوقف کرد

به گزارش مجله سامی، ماه ها قبل در جریان کنفرانس WWDC 2022، اپل بیان کرد که اپل واچ سری 3 از سیستم عامل watchOS 9 پشتیبانی نمی کند. با اعلام این خبر کاملا تعیین بود که به زودی خبر توقف فراوری این ساعت اعلام خواهد شد. حالا همانطور که انتظار داشتیم، در مراسم امشب اپل این موضوع را تایید کرد.

اپل فراوری اپل واچ سری 3 را متوقف کرد

به طور کلی ساعت های هوشمند بعد از گذشته حدود 3 سال از عرضه، با مسائل و ضعف های زیادی روبرو می شوند و باید خاطرنشان کنیم 5 سال از عرضه این ساعت هوشمند می گذرد. اپل واچ سری 3 برای اولین بار در بین ساعت های اپل از LTE پشتیبانی می کرد که دستاور مهمی برای این شرکت محسوب می شد. یک سال بعد از عرضه این ساعت، قیمت آن به 199 دلار رسید و طی این سال ها در همین قیمت باقی ماند.

بنابراین کاربرانی که اپل واچ دوست داشتند ولی نمی خواستند 400 دلار بپردازند، معمولا به سمت اپل واچ سری 3 می رفتند. بعد از معرفی اپل واچ SE در سال 2020، استقبال از نسل سوم اپل واچ بسیار کمتر شد. حالا با معرفی نسل دوم اپل واچ SE، دیگر هیچ علت منطقی برای خرید سری 3 وجود ندارد. در همین رابطه باید به معرفی اپل واچ اولترا هم اشاره کنیم که قیمت بسیار بالایی دارد و ورزشکاران حرفه ای را هدف گرفته است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2169

به "اپل فراوری اپل واچ سری 3 را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل فراوری اپل واچ سری 3 را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید