بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از حوزه های برگزاری آزمون استخدامی

به گزارش مجله سامی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل فولاد خراسان با حضور در حوزه های مختلف برگزاری آزمون استخدامی این شرکت در نیشابور، از نزدیک فرایند برگزاری این آزمون را ارزیابی کرد.

بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از حوزه های برگزاری آزمون استخدامی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ، کسری غفوری، در حاشیه این بازدید با بیان این که برگزاری آزمون ورودی، بستر اولیه شایسته گزینی، عدالت استخدامی و شفافیت در به کارگیری منابع انسانی باارزش شرکت ماست، اضافه کرد: امیدوارم برترین ها در این امتحان به موفقیت دست یابند و به عنوان همکاران ما، آینده بزرگ ترین قطب صنعتی شرق کشور را به دست بگیرند.

وی با قدردانی از کوشش دست اندرکاران برگزاری آزمون اضافه کرد: آزمون سال جاری سه ویژگی منحصر به فرد دارد: یکی این که برای اولین بار حوزه امتحان، شهرستان نیشابور مشخص شده تا اکثریت داوطلبان که ساکن نیشابور، فیروزه یا زبرخان اند، با مشکل تردد در روز آزمون روبرو نباشند، دوم این که برای نخستین بار زنان و دختران توانمند شهرستان امکان شرکت در آزمون استخدامی فولاد را پیدا کردند.

غفوری توضیح داد: سومین ویژگی آزمون سال جاری، جذب صددرصدی نیرو صرفا از میان داوطلبان بومی نیشابور بزرگ است.

لازم به ذکر است هشتمین آزمون استخدامی مجتمع فولاد خراسان از بدو تاسیس، باهدف جذب 169 نفر نیروی انسانی توانمند، روزهای پنجشنبه و آدینه 11 و 12 آذرماه 1400 برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1959

به "بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از حوزه های برگزاری آزمون استخدامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از حوزه های برگزاری آزمون استخدامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید