بالا گرفتن دوباره اختلاف بین مجیدی و مدیریت باشگاه استقلال

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، روابط سینوسی فرهاد مجیدی و مدیران باشگاهش کماکان ادامه دارد و به نظر می رسد با صحبت های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه و وعده پاسخگویی مجیدی به آنها، روابط طرفین بار دیگر تیره و تار شده است.

بالا گرفتن دوباره اختلاف بین مجیدی و مدیریت باشگاه استقلال

حداقل در فصلی که تازه به اتمام رسیده روابط بین مجیدی و مدیران باشگاه بارها از سردی به گرمی و بار دیگر به سردی گرایید. مجیدی در مقاطعی منتقد سر سخت و در مقاطعی حامی جدی مدیریت باشگاه بود تا فضای موجود بین آنها همیشه غیر قابل پیش بینی باشد.

پس از اتمام رسمی فصل با حذف از آسیا برای مجیدی و شاگردانش، اولین جرقه را اصغر ملکیان زد که با صحبتهایش تعیین شد صندلی مجیدی روی نیمکت استقلال آنطور که خودش تصور می کرد، محکم نیست و حضور او در صندلی سرمربی منوط به تایید هیات مدیره است.

نظیر صحبت های ملکیان چند ساعت به وسیله احمد مددی مدیرعامل باشگاه تکرار و البته تکمیل شد تا تعیین گردد مجیدی برای بازگشت به نیمکت آبی باید خودش را اثبات نماید.

پس از صحبت های ملکیان و مددی که از مدیران ارشد استقلال بوده و در آن پیغام های مهمی نهفته بود، فرهاد مجیدی بلافاصله با انتشار پیغامی در فضای مجازی وعده داد به زودی و به صورت تصویری صحبت خواهد نمود. ناگفته تعیین است که مجیدی هم در پی پاسخگویی به مدیران استقلال و دفاع از خود است.

این شرایط نشان می دهد بار دیگر اختلاف بین مجیدی و تیم مدیریت استقلال بالا گرفته و این سئوال پیش می آید که آیا باز هم این اختلاف مثل گذشته ها برطرف و مجیدی و تیم مدیریتی حامی یک دیگر می شوند؟ یا این بار باید یکی از طرفین ماجرا از معادلات استقلال خارج گردد؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1830

به "بالا گرفتن دوباره اختلاف بین مجیدی و مدیریت باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالا گرفتن دوباره اختلاف بین مجیدی و مدیریت باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید