آنالیز ابعاد حضور آزمون در ناپولی، سردار از چنگ زنیت در می آید؟

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، سایت metropolitanmagazine ایتالیا در گزارشی به آنالیز ابعاد مختلف حضور سردار آزمون در تیم ناپولی ایتالیا پرداخته است.

آنالیز ابعاد حضور آزمون در ناپولی، سردار از چنگ زنیت در می آید؟

این سایت نوشت: آزمون می تواندن بازینک مورد علاقه طرفداران ناپولی باشد. جیونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) میخواهد این بازیکن را با هر قیمتی که شده از چنگ باشگاه زنیت در بیاورد و در صورت جدایی آرکادیوش میلیک (مهاجم ناپولی)، آزمون نقش برجسته ای در ترکیب یازده نفره ناپولی بازی می نماید.

همانطور که قبلاً گفتیم قرارداد قرارداد میلیک در سال 2021 به خاتمه می رسد و حتی شایعاتی مبنی بر علاقه یوونتوس به جذب این بازیکن مطرح شده است. در اینجا آزمون می تواند به یک فرصت جالب توجه تبدیل گردد. بازیکن ایرانی با پیراهن زنیت در این فصل 10 گل در لیگ روسیه و دو گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

این سایت در ادامه این سئوال را مطرح نموده که آیا آزمون می تواند بلافاصله با سیستم ناپولی هماهنگ گردد؟: این بستگی دارد به حضور مهاجمان در ترکیب دارد. قطعاً یک بازیکن تکنیکی با فیزیک قدرتمند (186 سانتی متر و 84 کیلوگرم) می تواند هم ویژگی مهاجم اول و هم مهاجم دوم را داشته باشد.

سایت metropolitanmagazine در مورد مبلغ آزمون هم اینطور نوشته است: به گفته نیکولو سکارینی کارشناس جابجایی، مبلغ پایه آزمون 15 میلیون یورو است که به 30 میلیون افزایش یافته است. ناپولی دوست ندارد بیش از 20 میلیون پول هزینه کند اما برای اینکه این توافق انجام گردد، باید منتظر تحولات جدید بود.

طبق ادعای این سایت ایتالیایی، آزمون تنها مهاجم مدنظر ناپولی نیست و این باشگاه همچنین آندره بلوتی مهاجم تیم تورینو را هم مدنظر دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1025

به "آنالیز ابعاد حضور آزمون در ناپولی، سردار از چنگ زنیت در می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز ابعاد حضور آزمون در ناپولی، سردار از چنگ زنیت در می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید