برگزاری هشتادویکمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، آنالیز چگونگی واکسیناسیون کاروان اعزامی به توکیو

به گزارش مجله سامی، هشتادویکمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در سالن شماره یک این کمیته برگزار گردید.

برگزاری هشتادویکمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، آنالیز چگونگی واکسیناسیون کاروان اعزامی به توکیو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هشتادویکمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل های بهداشتی صبح امروز (یکشنبه) با ریاست سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن شماره یک این کمیته برگزار گردید.

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در این باره گفت: با توجه به بازدیدی که از اردوها و فدراسیون های ورزشی انجام شد به آنالیز شرایط آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازی های المپیک و رقابت های انتخابی پرداختیم که مهمترین بحث مربوط به زمان و چگونگی واکسیناسیون کاروان اعزامی به بازی های المپیک توکیو و یاری به اردوهای تیم های مختلف ملی بود تا ورزشکاران دغدغه ای برای تمرینات و حضور در المپیک نداشته باشند.

وی توضیح داد: همچنین سقف بودجه 1400 فدراسیون های ورزشی با توجه به معین شاخص های آن که قبلاً مورد تصویب نهاده شده بود، به تفکیک مورد آنالیز نهایی و تصویب نهاده شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام نمود: آیین نامه نحوه استفاده و بهره برداری از هتل آموزشگاه ملی المپیک و رستوران آن که مورد آنالیز کمیسیون مدیریت برنامه ریزی قرار گفته بود از سوی هیئت اجرایی مورد تصویب نهاده شد. با توجه به دستورات و پیگیری های مستمر ریاست محترم کمیته از زمستان 99 هتل ورزشکاران و رستوران آن که احتیاج به بازسازی داشت به صورت صد درصد مورد بازسازی و نوسازی نهاده شد و تجهیزات آن نو و جدید شد تا در اختیار فدراسیون های ورزشی قرار گیرد و براساس آیین نامه معین شده که برای فدراسیون ها ارسال خواهد شد به سرویس دهی و خدمت رسانی به ورزشکاران ملی بپردازد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک یادآور شد: درخواست و پیشنهادات بعضی فدراسیوهای ورزشی مورد آنالیز و تصمیم گیری نهاده شد، چرا که تمام دغدغه ریاست محترم کمیته ملی المپیک و اعضای هیئت اجرایی این است که در امسال نیز فدراسیون های ورزشی مانند سال های گذشته بدون دغدغه در حال خدمت رسانی به جامعه ورزش و افتخارآفرینی برای میهن عزیزمان باشند.

وی در سرانجام توضیح داد: در سرانجام نشست نیز با حضور رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز و اعضای هیئت اجرایی توسط دکتر صالحی امیری و سرکار خانم طاهریان نایب رئیس محترم کمیته از خانم سیمین رضایی اولین داور زن ایرانی حاضر در بازی های المپیک 2020 توکیو که بدون تردید مایه افتخار ورزش ایران خواهد بود، تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1614

به "برگزاری هشتادویکمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، آنالیز چگونگی واکسیناسیون کاروان اعزامی به توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هشتادویکمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، آنالیز چگونگی واکسیناسیون کاروان اعزامی به توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید