بهترین راه برای مدرن سازی راه های ارتباطی تلفنی در یک کسب و کار

به گزارش مجله سامی، سیستم تلفن ثابت در سال 1876 اختراع شد و از آن زمان تا به امروز، تقریبا تغییر خاصی نکرده است. این تلفن ها از طریق ارسال سیگنال به واسطه مجموعه ای از سوییچ باکس های فیزیکی از طریق سیستم مسی از یک تلفن به تلفن دیگر عمل می کنند بنابراین، این تلفن ها، عملکرد بسیار سریعی دارند.

بهترین راه برای مدرن سازی راه های ارتباطی تلفنی در یک کسب و کار

با این حال، استفاده از این تلفن ها در محل کار، نیازمند یک سیستم مرکز تماس می باشد که نیازمند یک یا چند اپراتور است.

به همین دلیل تلفن ثابت اینترنتی توسعه پیدا کرده است تا سازمان ها بتوانند هزینه های خودشان را کاهش دهند و از دیگر مزایای این تلفن های مدرن استفاده کنند.

در اینجا می خواهیم در رابطه با 3 روش جایگزین برای سیستم های تلفن سنتی در محل کار صحبت کنیم و تلفن ثابت اینترنتی را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مسائل سیستم های تلفن سنتی

سیستم های تلفن ثابت سنتی که امروزه در ادارات و سازمان های مختلف از آن ها استفاده می شود، سال ها است که مورد استفاده قرار می گیرند اما این تلفن ها معایبی هم دارند.

هزینه های سخت افزاری مثل هزینه خرید مرکز تماس، هزینه های نصب مرکز تماس و هزینه قبض های مخابرات، می تواند به ویژه برای یک کسب وکاری که تازه در مرحله راه اندازی است، خیلی گران تمام شود.

به علاوه، سیستم های تلفن ثابت نیازمند این هستند که شما برای جوابگویی به آن ها، در محل قرارگیری تلفن، حضور داشته باشید. با توجه به افزایش اهمیت دورکاری در این روزها، به ویژه با توجه به بحران همه گیری کووید-19، این سیستم های قدیمی، جواب گوی نیازهای کسب وکارها نیستند. با این حال، جایگزین بسیار خوبی برای این سیستم های قدیمی وجود دارد؛ تلفن ثابت اینترنتی یا VoIP.

1- تلفن ثابت اینترنتی بدون هاست

سیستم های تلفن ثابت اینترنتی (VoIP) برخلاف سیستم های تلفن سنتی، از یک اتصال اینترنت برای برقراری تماس های تلفنی به واسطه شبکه های IP استفاده می کنند و نیازی به خطوط تلفن سیمی قدیمی ندارند.

این فناوری را می توان به راحتی با استفاده از لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند، در هر نوع محیط کاری، مورد استفاده قرار داد. شما با استفاده از این سیستم های بدون هاست، کنترل کامل سرویس خود را بر عهده دارید و مسئولیت نگهداری و تعمیر آن نیز بر عهده خودتان است.

مزایای VoIP بدون هاست عبارتند از:

  • هزینه های پایین تر
  • دسترسی های بیشتر و از راه دور
  • پرتابل بودن کامل
  • قابلیت استفاده در سازمان های بسیار بزرگ
  • ویژگی های پیشرفته برای به کار گیری در کسب وکارهای کوچک و بزرگ
  • کیفیت بهتر صدا
  • قابلیت پشتیبانی از انجام همزمان چندین کار
  • افزایش ایمنی در مقابل شنود

معایب VoIP:

  • نیازمند اتصال اینترنت بدون نقص با پهنای باند بالا و سرعت عالی است.
  • در مقایسه با تلفن های معمولی، مقداری تأخیر دارد
  • در هنگام تماس اضطراری، موقعیت شما تشخیص داده نمی شود.

2- سیستم های تلفن VoIP ابری

سیستم های تلفن ثابت اینترنتی ابری، تمامی مزایای استفاده از اینترنت را دارند اما فاقد مسائل اپراتوری و نگهداری هستند. به جای اینکه شما اپراتوری، نصب و نگهداری از تلفن خود را انجام دهید، شرکت ارائه دهنده هاست، تمام این کارها را برای شما انجام می دهد.

استفاده از این سرویس ها سبب می شود که دیگران نگران ارتباطات نباشید و روی کسب وکار خود تمرکز کنید. سیستم های تلفن ثابت اینترنتی ابری به شرکت ها اجازه می دهند تا دورکاری انجام دهند و کارکنان این کسب وکارها برای انجام کارهای تلفنی خود نیازی به حضور در محل کار یا استفاده از تلفن های شخصی خود ندارند.

3- سیستم های مجازی

جایگزین راحت دیگر برای سیستم های تلفن سنتی، سیستم های مجازی و منشی های مجازی هستند. این سیستم به معنی فوروارد کردن تماس به یکی از پرسنل دورکار است.

منشی های مجازی، کارهای تلفنی را انجام می دهند و به تماس های صوتی از طرف شما رسیدگی می کنند و بنابراین، نیازی به استخدام یک نفر نیروی انسانی، صرفا برای پاسخ گویی به تلفن ها ندارید. منشی های تلفنی، کارهای اداری و کارهایی مثل دریافت و پاسخ گویی به ایمیل ها و فکس ها را انجام می دهند. این کار سبب می شود که شما بتوانید با راحتی، فقط روی کسب وکار خود تمرکز کنید.

خرید تلفن ثابت اینترنتی و منشی مجازی از دفتر شما

اگر قصد دارید سیستم تلفن محل کار خود را مدرن کرده و از هزینه ها و دردسرهای تلفن های سنتی پیشگیری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که سری به مجله دفتر شما نیز بزنید و از شیوه کار تلفن اینترنتی و مزیت های این روش آگاه شوید.

شما می توانید در دفتر شما تعرفه های خدمات مختلف شامل تلفن گویا، منشی مجازی، مرکز تماس و فضای کار اشتراکی و اتاق جلسه ساعتی را مشاهده کرده و سفارش دهید. به علاوه، می توانید از این وبسایت، تلفن ثابت اینترنتی بخرید. سانترال مجازی نیز یکی از خدمات متعددی است که دفتر شما ارائه می دهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1621

به "بهترین راه برای مدرن سازی راه های ارتباطی تلفنی در یک کسب و کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین راه برای مدرن سازی راه های ارتباطی تلفنی در یک کسب و کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید