تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در شهر اصفهان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران ، مجتبی شاهمرادی، معاون فرهنگی شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان درگفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن بیان اینکه شرایط کرونایی برای اهالی حوزه کتاب بیش از اینکه تهدید باشد یک فرصت بود، مطرح کرد: ایام همه گیری ویروس کرونا فرصتی بود تا ما به خرید اینترنتی کتاب عادت کنیم و در این زمان چرخه نمایشگاه های مجازی کتاب نیز در کشور و استان ها فعال شد.

تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در شهر اصفهان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته علاقه مندان کتاب با حضور در نمایشگاه های فیزیکی استانی آثار مورد احتیاج خود را خریداری می کردند، اعلام کرد: اکنون همین افراد می توانند به راحتی از دفتر کار یا منزل در یک فضای آرام و دور از استرس و نگرانی این بیماری، کتاب های مورد نظر خود را انتخاب نموده و تهیه نمایند.

شاهمرادی ادامه داد: نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان، فرصت ویژه ای برای هم استانی ها است تا با استفاده از تخفیف پیش بینی شده برای نمایشگاه، کتاب های مورد احتیاج خود را تهیه نمایند.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان با اشاره به کاهش هزینه های برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب نسبت به نمایشگاه کتاب به صورت فیزیکی بیان کرد: امیدواریم فرایند برگزاری این نمایشگاه ها طی سال های آینده هم ادامه داشته باشد و حتی در نحوه برگزاری و در نحوه عرضه کتاب شیوه نو داشته باشیم.

وی ضمن بیان اینکه افزایش قیمت مواد اولیه فراوری کتاب، ناشران را به پالایش محتوای فراوریی شان راهنمایی نموده است، توضیح داد: در سال های گذشته بخشی از بازار کتاب به کتاب های زرد و بی کیفیت و کتاب سازی اختصاص داشت اما امروز در پی بحران های مالی و افزایش قیمت کاغذ، دیگر کمتر شاهد فراوری کتاب های زرد در جامعه نشر هستیم.

شاهمرادی درباره برنامه های سازمان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان اظهار کرد: در اداره کتابخانه ها که وظیفه توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی را دارد، همزمان با این ایام کوشش کردیم اطلاع رسانی گسترده ای برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب داشته باشیم و توجه را به سمت این رویداد فرهنگی جلب کنیم.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان در ادامه اضافه نمود: تبلیغات در سطح شهر و کتابخانه های تحت پوشش سازمان فرهنگی یکی از برنامه هایی است که دنبال نموده ایم زیرا یکی از رکن های اصلی برگزاری هر نمایشگاهی، تبلیغات و اطلاع رسانی است.

مجتبی شاهمرادی در سرانجام درباره تخصیص بن کتاب برای اهالی کتاب نیز گفت: ما کوشش کردیم بن هایی را برای اهالی کتاب در نظر بگیریم و یارانه هایی نیز به خانواده شهرداری اختصاص دهیم تا بتوانند از این رویداد بهره مند شوند.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان از بیستم آذرماه شروع شده و تا بیست وششم آذرماه 1400 به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان اصفهانی برای بازید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1970

به "تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در شهر اصفهان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در شهر اصفهان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید