تصاویر تازه از BYD یوان پلاس منتشر شد

به گزارش مجله سامی، یوان کراس اووری ساب کامپکت است که اولین بار اواسط 2016 به عنوان محصولی کوچک تر از کراس اوور کامپکت سانگ عرضه شد. به تازگی تصاویر تازهی از BYD یوان پلاس محصول تازه این شرکت رونمایی شده است. BYD یوان در سگمنت شاسی بلندهای کامپکت واقع شده است و انتظار می رود نسخه پلاس آن تا خاتمه امسال به بازار عرضه گردد. قیمت BYD یوان نیز بین 130 هزار الی 160 هزار یوان تخمین زده می گردد.

تصاویر تازه از BYD یوان پلاس منتشر شد

در چین با معرفی نسل نو خودرویی، نسل قبل یا نسل قبل تر آن الزاماً از فرایند فراوری حذف نمی گردد. به همین علت خودروساز مجبور می گردد نسل نو را با پسوندهایی نظیر مکس، پرو و یا پلاس از نسل قبل متمایز سازد.

بزرگ ترین تغییر در نسخه پلاس BYD یوان، جلوپنجره نوی است که از مدل های BYD سانگ و هان برای این خودرو در نظر گرفته شده است. این خودرو بر اساس پلتفرم نو این شرکت یعنی e platform 3.0 پیشرفته است.

ازنظر ابعادی BYD یوان پلاس با طول 4455 میلی متر، عرض 1875 میلی متر و ارتفاع 1615 میلی متر کمی بزرگ تر از یوان و یوان پرو است. به لطف پلتفرم نو و ترکیب آن با عناصر زبان طراحی نو BYD این اختلاف ابعادی بیشتر از آنچه در واقعیت است، به نظر می آید. این پلتفرم نو بعلاوه BYD را قادر ساخته است تا گستره کامل تر و به روزتری از سیستم های ایمنی و رفاهی را در قالب یوان پلاس ارائه دهد.

تا به امروز اطلاعات دقیقی درمورد BYD یوان پلاس منتشر نشده است، اما انتظار می رود که برای این خودرو موتوری برقی با آهن ربای دائمی به قدرت 204 اسب بخار و گشتاور 330 نیوتن متر در نظر گرفته گردد. بعلاوه این خودرو به باتری های تیغه ای مجهز خواهد بود که می تواند با شارژ کامل حدود 510 کیلومتر را پیمایش کند. حداکثر سرعت این خودرو 160 کیلومتر بر ساعت است.

آگهی های خرید و فروش خودرو BYD

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2139

به "تصاویر تازه از BYD یوان پلاس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تازه از BYD یوان پلاس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید