تعطیلی موقت شب های هنر

به گزارش مجله سامی، مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما درباره علت توقف موقت برنامه شب های هنر توضیحاتی ارایه کرد.

تعطیلی موقت شب های هنر

حمید ابراهیمی در گفت وگویی با خبرنگاران پخش نشدن برنامه شب های هنر را از هفته آینده، موقتی خواند و درباره علت آن، شرح داد: به علت تعمیراتی که در استودیو داریم، چاره ای نداشتیم که برنامه را چند روز متوقف کنیم. کوشش کردیم این تعمیرات را عقب بیندازیم، اما نشد. استودیوی ما ایرادات اساسی داشت که قرار است، به لحاظ فنی تعمیرات داشته باشد.

مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار در عین حال تعطیلی برنامه شب های هنر را همچنان احتاقتصادی دانست و گفت: به محض قطعیت، این خبر به وسیله روابط عمومی شبکه اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت توقف موقت، در این باکس برنامه فراوریی و مناسبتی پخش خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه شب های هنر برنامه ای تخصصی در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست، درباره بازخورد آن در بین مخاطبان چنین اظهار کرد: ما کوشش کردیم یک برنامه تخصصی راه بیندازیم؛ بنابراین در جامعه مخاطبان خودمان پیروز بودیم و توانستیم انتظارات جامعه را برآورده کنیم. چه در بخش تئاتر، چه موسیقی و چه شعر هر شبی که برنامه پخش شده است، به نظرم به لحاظ ارتباط با مخاطب پیروز بوده است. قطعا در همه برنامه ها با موضوعات روز پیش می رویم و طبق اتفاقات جامعه روز ایران است که موضوعاتمان را مطرح می کنیم.

وی درباره اطلاع رسانی کمرنگی که نسبت به برنامه های شبکه چهار در تلویزیون صورت می گیرد، با تایید این شرایط، اظهار کرد: در خود شبکه که تیزرها پخش می شوند، اما اینکه در شبکه های دیگر این تبلیغات می تواند صورت بگیرد، به نظرم از این جهت کم لطفی می گردد.

ابراهیمی در ادامه از تغییراتی که قرار است در فرم برنامه شب های هنر اتفاق بیفتد و همچنین از شروع قصه شب پس از ایام صفر اطلاع داد و در عین حال در پاسخ به اینکه قرار نیست برنامه جدیدی روی آنتن برود، گفت: فعلا برنامه جدیدی نداریم؛ البته دوستان طرح هایی را ارائه داده اند که اگر قطعی گردد، ساخته خواهد شد.

مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار در انتها درباره انتها بازگشت ساختار تله تئاتر به این شبکه نیز شرح داد: متاسفانه برای تله تئاتر پولی وجود ندارد. ما کوشش کردیم که این اتفاق بیفتد اما اختصاص اقتصادی وجود ندارد؛ البته امیدها و قول هایی داده اند که بتوانیم تله تئاتر را راه بیندازیم اما فعلا امکان آن نیست.

ابراهیمی یادآور شد: تقریبا از سال 89، تله تئاتری فراوری نشد. ما کوشش هایی کردیم و حتی طرح هایی هم تصویب و برآورد هم شد اما متاسفانه نشد که فراوری شوند. در نهایت، بودن ساختاری به نام تله تئاتر، به سیاست های کلان سازمان صداوسیما بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 505

به "تعطیلی موقت شب های هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی موقت شب های هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید