جدال مدعیان در تهران و اصفهان، چهار تیم در اندیشه نخستین برد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران فردا (پنجشنبه) با پنج ملاقات در شهرهای تهران (دو ملاقات)، یزد، اصفهان و شیراز پیگیری می گردد.

جدال مدعیان در تهران و اصفهان، چهار تیم در اندیشه نخستین برد

در حساس ترین ملاقات این هفته و در خانه والیبال تهران تیم های سایپا تهران و باریج اسانس کاشان که به ترتیب به دو برد و 6 امتیاز در رتبه های اول و سوم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر می فرایند.

دو تیم در هفته های اول و دوم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و در هفته سوم سایپا با هدف تثبیت و باریج اسانس با هدف ارتقا صندلی خود در جدول به مصاف هم خواهند رفت.

نارنجی پوشان سایپا اگر در این مسابقه مغلوب شوند، قطعا صدر جدول را از دست خواهند داد، اما صدرنشینی باریج اسانس کاشان در صورت پیروزی برابر حریف به نتیجه سایر بازی ها از جمله مسابقه اصفهان بستگی دارد.

در دومین ملاقات حساس هفته سوم لیگ برتر زنان تیم ذوب آهن اصفهان در سالن ملت این شهر میزبان مس رفسنجان دیگر تیم صنعتی این مسابقات است.

ذوبی ها در حال حاضر با دو برد و 6 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و مس رفسنجان نیز با یک برد و چهار امتیاز، در صندلی پنجم جدول است. نماینده رفسنجان در هفته دوم ملاقاتی سنگین و پنج سته مقابل ستارگان فارس انجام داد و سه بر دو شکست خورد تا تنها یک امتیاز از ملاقات خانگی کسب نموده باشد.

تیم ستارگان فارس که لیگ برتر سال جاری را بسیار درخشان شروع نموده است و اکنون با دو برد و پنج امتیاز در رتبه چهارم جدول است، در سومین هفته لیگ برتر زنان میزبان پیکان تهران خواهد بود.

از سوی دیگر پیکان که با یک برد و سه امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته است برای اینکه در جمع مدعیان این رقابت ها قرار گیرد، محکوم به شکست نماینده فارس است.

چهار تیم مهرسان، ریف اصفهان، والیبال بانوان ورامین و جوانان زرتشتی یزد که بدون برد و امتیاز در صندلی های هفتم تا دهم جدول قرار دارند، در هفته سوم لیگ برتر زنان در اندیشه کسب نخستین برد خود در این مسابقات هستند.

با توجه به اینکه جوانان زرتشتی یزد و مهرسان این هفته در بازی خانگی به ترتیب به مصاف بانوان ورامین و ریف اصفهان می فرایند، برترین فرصت برای کسب نخستین برد برای این تیم ها مهیا است.

برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

سایپا تهران - باریج اسانس کاشان - تهران - خانه والیبال، ساعت 16

مهرسان - ریف اصفهان - تهران - سالن پژوهشکده نفت، ساعت 16

جوانان زرتشتی یزد - والیبال بانوان ورامین - یزد - سالن یگانگی، ساعت 16

ذوب آهن اصفهان - مس رفسنجان - اصفهان - سالن ملت، ساعت 16

ستارگان فارس - پیکان تهران - شیراز - سالن ابوالفتحی، ساعت 16

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1914

به "جدال مدعیان در تهران و اصفهان، چهار تیم در اندیشه نخستین برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال مدعیان در تهران و اصفهان، چهار تیم در اندیشه نخستین برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید