حمله اینستاگرامی میلیچ به باشگاه استقلال؛ فقط تا سه شنبه منتظر استقلال می مانم

به گزارش مجله سامی، خبرگزاری خبرنگاران- میلیچ اعلام کرده فقط و فقط تا سه شنبه منتظر استقلال می مانم و بعد از آن برای ارائه فسخ یکطرفه قراردادم به فیفا اقدام می کنم.

حمله اینستاگرامی میلیچ به باشگاه استقلال؛ فقط تا سه شنبه منتظر استقلال می مانم

به گزارش خبرنگاران، در حالی که از دیروز صبح ده ها خبر ضد و نقیض درباره میلیچ پخش شد، این چپ شاکی و خارجی استقلال پایان حوالی شب در فضای مجازی طغیان کرد. صبح روز گذشته ابتدا خبر رسید باشگاه طبق وعده ای که داده بود با میلیچ تماس گرفته (به میلیچ گفته بودند بعد از بازی با سایپا با تو تماس می گیریم) و به او اعلام کرده برای دریافت مطالباتش در چند قسط با استقلال راه بیاید و همین حالا به تهران برگردد و قراردادش را هم در انتها فصل به مدت یک سال تمدید کند اما میلیچ در جواب گفته مسئله ای با اقساطی شدن مطالباتش ندارد اما شرطش برای بازگشت همین است که همین حالا قراردادش به مدت دو سال تمدید گردد. میلیچ اعلام کرده فقط و فقط تا سه شنبه منتظر استقلال می مانم و بعد از آن برای ارائه فسخ یکطرفه قراردادم به فیفا اقدام می کنم.

بعد از انتشار این خبر، برخی نزدیکان باشگاه شروع به تکذیب آن کردند و این بار میلیچ ناچار شد در صفحه شخصی اش این خبر را به اشتراک بگذارد و بنویسد داستان واقعی همین است. میلیچ حتی صفحه یک فعال اینستاگرامی که خود را خبرنگار حوزه استقلال معرفی می کند را در صفحه خودش به اشتراک گذاشت و نوشت این شخص دروغ می گوید و دشمن باشگاه است!

ماجرا از این جا به بعد جالب تر هم می گردد؛ برخی خبرنگاران نزدیک به باشگاه ادعا کردند فکری به استقلال اعلام کرده میلیچ بازیکن مازاد اوست و نیازی ندارد این بازیکن به تهران برگردد! اما منابع آگاه مدعی هستند باشگاه تمایلی به حفظ میلیچ ندارد چرا که مبلغ قرارداد او در صورت تمدید دو ساله سنگین می گردد. باشگاه می خواهد میلیچ تا انتها فصل به همین قرارداد فعلی اش پایبند بماند و آخر فصل هم یک سال در صورت رضایت طرفین قرارداد او تمدید گردد اما میلیچ که می تواند همین حالا به خاطر فسخ یک طرفه قراردادش که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات او کاملا قانونی است، کل مبلغ قرارداد امسالش را از استقلال بگیرد، می گوید تنها در صورتی که به مدت دو سال قراردادش تمدید گردد، قید پیگیری شکایت را می زند و به استقلال بر می گردد.

به هرحال سهل انگاری باشگاه در نپرداختن مطالبات میلیچ باعث شده حالا او دست برنده را داشته باشد و شرط بگذارد، شرطی که در اوضاع عادی اصلا منطقی نیست و کم پیش آمده بازیکنی در آخرین سال قراردادش هنوز فصل به نیمه نرسیده بگوید باید قرادادم را دو سال تمدید کنید! این وسط برخی نزدیکان باشگاه می خواهند جدایی میلیچ را گردن فکری بیاندازند و در حال زمزمه کردن این حرف زیر گوش خبرنگاران هستند که فکری راضی نیست میلیچ برگردد و فکری تمایلی به بازگشت او ندارد و فکری گفته به میلیچ نیاز ندارم و برنگشت هم مهم نیست! احمد مددی در تلاش است یک دست خط از محمود فکری بگیرد که کادرفنی نیازی به میلیچ ندارد!

پس از قهر میلیچ و خروج او از ایران، حالا خبر می رسد که یک خبرنگار جنجالی در این زمینه نقش پررنگی داشته است. یک کانال تلگرامی که از عصر دیروز با باشگاه سرشاخ شده ادعا کرد: ماجرا به زبان ساده از این قرار است که خبرنگار! جنجالی حوزه استقلال پس از هفته اول لیگ برتر با ارائه وویس و اسکرین چت خود با میلیچ و دیاباته به سرمربی استقلال به فکری می گوید که این بازیکنان در رساندن اخبار به خبرگزاری ها نقش دارند.(بماند که این خاله زنک بازی با سفارش چه افرادی اجرا شده است)

این خبرنگار که رابطه تنگاتنگی با یک ایجنت معلوم الحال دارد با این کار سعی داشت تا با خدشه دار کردن اعتبار میلیچ،میلاد جهانی(در کیفیت فنی جهانی شکی نیست) را به جای مدافع کروات به استقلال بیاورد. رابطه فکری و کادرفنی پس از آن اتفاق با وجود گل 3 امتیازی میلیچ به ماشین سازی،با ذهنیت منفی ای که آن خبرنگار ایجاد کرد خراب شد و در ادامه شیطنت ها باز هم ادامه پیدا کرد تا میلیچ از استقلال برود.

شنیده ها و دیده ها(با چشمان خود دیدیم)بعد از این خاله زنک بازی این بود که فکری حدود 2 ماه رابطه سردی با میلیچ و شیخ داشت و حتی جواب سلام این بازیکنان را نمی داد. این خط دهی ها منجر به این شد که صادق بارانی و میلاد جهانی توسط همان ایجنت به استقلال لینک شوند!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1479

به "حمله اینستاگرامی میلیچ به باشگاه استقلال؛ فقط تا سه شنبه منتظر استقلال می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله اینستاگرامی میلیچ به باشگاه استقلال؛ فقط تا سه شنبه منتظر استقلال می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید