خبرنگاران استاندار گیلان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

به گزارش مجله سامی، رشت- خبرنگاران- برنامه های هفته دولت در گیلان با ادای احترام استاندار، مدیران استان و جمعی از کارکنان دولت به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای رشت وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر شروع شد.

خبرنگاران استاندار گیلان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

همزمان با نخستین روز از هفته دولت ، ارسلان زارع استاندار گیلان صبح یکشنبه با حضور در گلزار شهدای رشت با همراهی مدیران دستگاه های اجرایی استان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.

در هفته دولت امسال یک هزار و 44 پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 387 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. این میزان اعتبار نسبت به سال قبل 55 درصد رشد دارد.

از مجموع اعتبارات پروژه های هفته دولت امسال یک هزار و 470 میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

استان گیلان در طول دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم میهن کرد. این استان بیش از 22 هزار جانباز و دو هزار و 600 آزاده نیز دارد .

استان گیلان در کرانه جنوبی دریای خزر با دو و نیم میلیون نفر جمعیت به دلیل بهره مندی از طبیعت زیبای دریا و جنگل ، داشتن بندرگاه ، گمرکات و منطقه آزاد از کانون های مهم گردشگری و تجارت شمال کشور است .

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1204

به "خبرنگاران استاندار گیلان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار گیلان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید